30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 33)
  • Q:
    Bijdrager
    macG5

Heeft iemand al foto’s van de iPhone?

Mss een domme vraag maar heeft iemand al foto’s van de iPhone?

Bijdrager
    klaus

er bestaat niet zoiets als een iPhone, het is gewoon een motorola telefoon, met iTunes software erop…
    Het design is niet van Apple, maar van motorola, weinig aan die telefoon vrees ik.

Bijdrager
    macG5

aaahzo:P bedankt, wist ik dus niet:)

Bijdrager
    nano

duts

Bijdrager
    dfI*)#[email protected](*_)$U#JHEN#[email protected]$(#@Halert(‘hi’);
    ”nano”

duts

:roll: :?

Bijdrager
    vriesela

Zoek eens op ‘iPhone’ in Google>images. Je zult versteld staan van het aantal ontwerpen voor een iPhone…

Bijdrager
    dfI*)#[email protected](*_)$U#JHEN#[email protected]$(#@Halert(‘hi’);
    ”vriesela”

Zoek eens op ‘iPhone’ in Google>images. Je zult versteld staan van het aantal ontwerpen voor een iPhone…

veel afbeeldingen zijn mooier dan de huidige ‘iphone’

Bijdrager
    Donnie Darko
    Bijdrager
    Gijs Raggers

OK, hier is ie dan:

ps. niet doorvertellen.

Moderator
    Strifer

volgens mij is dat een palm treo…….

Bijdrager
    Donnie Darko

en idd:

Bijdrager
    Gijs Raggers

OK, tis mn Treo 650. Een aanrader.

Bijdrager
    HSL
    ”gijsraggers”

hihi.. met salling clicker erop:)

Bijdrager
    Ruben
    ”gijsraggers”

Ja, is het wat? Ik baal namelijk al een behoorlijke tijd van mijn Windows gebaseerde iPAQ hx2750. Het kreng loopt net zo vaak vast als zijn grote broer en zoek een goed alternatief waar ik een routeplanner op kan zetten en die een beetje samenwerkt met mijn Mac. Die Treo draait toch Palm software?

Bijdrager
    SM-R2

Die treo 650 is echt een goede, stabiele en degelijke phone. Een vriend van me heeft hem en hij werkt goed met een mac samen. De palm software is zeker ok en dus is het jammer dat ze willen overstappen naar windows mobile :S. Ik daarentegen heb zo’n smartphone met windows mobile erop, dat dus nooit meer. Wat een drama.

Ciao

Moderator
    Strifer

als ik gebeeld wordt door een treo 650 vind ik het geluid bagger en de treo waarover ik het heb is niet gewledg stabiel (nou werd er ook een hoop shit geinstalled en nu hij weer opnieuw geconfigureerd is enzo loopt hij een stuk stabieler)

Bijdrager
    Ganymedus

Hmmm de treo vind ik zelf ook niet een bjizonder goede telefoon. Het geluidskwaliteit is niet bijzonder, en het toetsenbordje toch net iets te klein om lekker mee te werken.

[offtopic]
    Strifer, loop niet zo te showen met je vriendin, we weten dat ze knap is…:P
    [/offtopic]

Bijdrager
    Q

Ik moest toch mijn abonnement verlengen en dat kon met een ROKR, dus daarvoor gekozen. en ik moet zeggen, toch wel gaaf om iTunes op je telefoon te hebben.

Kunnen helaas wat weinig nummers op, maar er komen grotere kaartjes…
    bijgeleverde headset is waardeloos (zeker met mijn oren) de dopjes blijven er uit vallen, en
    het belt sowieso niet lekker (geluid) Geluid iTunes op headset is wel ok.

Ik had gedacht te kunnen gaan boarden met de ROKR (ipv iPod in ene oor en telefoon in andere),
    maar dat gaat met deze headset zeker niet gebeuren. Toch maar weer met iPod de piste op.

Voor de rest is het een prima telefoontje. Met speakers, da’s ook wel lekker icm iTunes

Bijdrager
    Ganymedus

Kom op, je gaat toch niet boarden met je iPod op? Je gaat boarden om het geluid van het verse sneeuw onder je board te horen kraken. Om mogelijk keihard op je smoel te gaan, etc. etc. etc.

Bijdrager
    Q

Boarden (of ski├źn) met iPod op is heerlijk. Lekkere Rock muziek en gaan. Mijn favourite:
    Just Like Paradise van David Lee Roth, want de piste afknallen op ski of board is just like living in paradise and I don’t wanna go home…

En als ik een beetje op snelheid ben, hoor ik echt geen kraken van verse sneeuw, maar vooral het ruisen van de wind als de muziek afstaat.

Bijdrager
    Ganymedus

Hmm ja zit wat in, alleen heb ik het liefste gewoon niks in mijn oren. Ik hoor graag wat er om me heen gebeurd. Als ik gewoon binnen de standaard pistes blijf zou ik het nog wel lekker vinden, alleen is dat niet altijd het geval.

Bijdrager
    Q

Als je off piste gaat is het wel beter om je oren vrij te hebben, maar ik blijft meestal op de pistes
    Sowieso heb ik in een oor m’n iPod en in m’n andere m’n telefoon, dus dat oor is het grootste gedeelte van de tijd vrij

Bijdrager
    Ganymedus

haha hoezo onhandig, een telefoon en iPod bij je hebben. Nee sorry, als ik op vakantie ga, blijft mijn mobiel thuis. Overigens hebben wij altijd soort walkie talkie bij ons, dus we hebben op die manier altijd contact.

Bijdrager
    Q

Walkie Talkie’s hebben we geprobeerd afgelopen jaar, geen succes.
    En ik heb al zo veel verhalen gehoord van mensen die hun leven aan hun mobiel te danken
    hebben, dat ik hem maar liever bij me heb.

Bijdrager
    Ganymedus

Een goede walki talki is idd erg duur. Die dingen die je in NL koopt werken vaak al niet meer als er een stuk rots tussen staat. Nee wij hebben van die achterlijke dingen die we van de skischool krijgen, ze zien er niet uit, maar ze zijn erg functioneel.

Inactief
    Anoniem
    ”klaus”

er bestaat niet zoiets als een iPhone, het is gewoon een motorola telefoon, met iTunes software erop…
    Het design is niet van Apple, maar van motorola, weinig aan die telefoon vrees ik.

weet je dan of er ook misschien ergens in de toekomst een pda van apple komt want dat heb ik ook al eens gehoord

groet
    :apple: xel

Bijdrager
    sypie

Die is in het verleden al eens geweest.

Bijdrager
    Steff

Die post was van Zondag, November 06, 2005 17:02 :?

Geblokkeerd
    Anoniem
    ”Ganymedus”

Een goede walki talki is idd erg duur. Die dingen die je in NL koopt werken vaak al niet meer als er een stuk rots tussen staat. Nee wij hebben van die achterlijke dingen die we van de skischool krijgen, ze zien er niet uit, maar ze zijn erg functioneel.

Ik gebruik op vakantie vaak onze walky talky’s van de Aldi ( 8) ), en die doen het echt goed! En voor dat geld:P

Bijdrager
    Tjeerd

Walki Talki’s. Man.. zet de iPod toch gewoon op:) Naja.. ik kan ook niet klagen. Wij zitten altijd in een huisje bijna OP de piste:P

Altijd tussenstopje maken en gewoon de tuin inboarden. Met uitzicht op het Vierwoudstedenmeer de Irish Coffee nuttigen ^_^

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 33)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.