20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:

Bijdrager
    iMac Lover

Hebben Apple fans steeds meer last van tunnelvisie!

Hebben Apple fans steeds meer last van tunnelvisie!
    Dit geld in minder mate natuurlijk ook voor lieden, die een Androïd telefoon of tablet hebben. Of een categorie lieden, die blijven zweren bij Windows 7 of tegenwoordig Windows 10.

Het is toch van de zotte, dat een hele zaal in San Francisco tijdens de Hey Siri’-event om de have klap ligt te applaudisseren om niets.

Een nieuwe iPhone 6s met 16 Gbyte opslag die rond de € 739 moet gaan kosten! Het is van de zotte. Een IPhone met een 12 Mp camera, die in 4k kan filmen, maar zijn content niet af kan spelen op de nieuwe generatie Apple TV.

Het is van de zotte, dat Microsoft live on stage tijdens de Hey Siri event Microsoft apps voor de Apple Ipad Pro uit de doeken doet.
    Tekenend, dat Apple Numbers maar ook Pages hobby apps zijn van Apple, om te lachen.

Eerlijk is eerlijk, ik ben erg blij met mijn Mac Mini late 2012 en met mijn iPad 4.
    Mijn iPhone 4 is 2e hands en is aan vervanging toe! Maar ik koop beslist geen IPhone van over de Euro 739.

Apple kan bij deze mijn rug op. Jawel

Bijdrager
    Myquandro

Wat is nu eigenlijk je punt? dat er geklapt wordt tijdens de presentatie? dat er een grote groep mensen is die de nieuwe iPhone gaan kopen (of in dat opzicht andere Apple producten)?

Bijdrager
    iMac Lover

Nee hoor,

Het schiet gewoon vreselijk door dit soort events.
    Wat anderen er van vinden, dat moet iedereen voor zich zelf uitmaken.
    Dit geld ook voor lieden, die blijven zweren bij hun Android telefoons en of Windows Phones.

Het leek gisteravond wel of er een wereld wonder was gebeurt in San Francisco.
    Ik heb het niet gezien. Misschien anderen.

Bijdrager
    Ziegler

Je weet dat er pilletjes bestaan die je humeur aanzienlijk verbeteren?

Bijdrager
    iMac Lover

Ha Ha Ha,

Wie de schoen past trekt hem aan.
    Een fijne dag, ik ga een pilsje pakken in de kroeg.

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, het is van de zotte.:)

Geblokkeerd
    Anoniem

@iMac Lover… what’s in a name:lol::lol::lol:

Als je er moeite mee hebt dat een aantal mensen gefascineerd raken door bepaalde zaken, onderwerpen en/of producten heb JIJ toch echt een probleem. Ook een soort tunnel visie maar dan wel een erg korte tunnel met een grote plank aan het einde waar waarschijnlijk nu je zoveelste pilsje op staat.

Bijdrager
    bartvdv

@iMac Lover: Je stelling is hiermee bewezen, wist je dat de meeste Apple-liefhebbers (-volgelingen) ook lange tenen hebben.

Anoniem
    iMac op 10 september 2015

Het is toch van de zotte, dat een hele zaal in San Francisco tijdens de Hey Siri’-event om de have klap ligt te applaudisseren om niets.

There were around 1,500 people in the audience — but at least 1,000 were Apple employees. That’s new — there have never been that many Apple employees at one of these events before, with the possible exception of last year’s event at the Flint Center. At a smaller venue like Yerba Buena or Apple’s tiny on-campus Town Hall, there just isn’t enough room. At WWDC (and in years past, Macworld Expo) Moscone is filled with paid ticket holders. Having that many employees in the room changes the tenor of the audience considerably — the cheering and applause were raucous.

De verklaring; de zaal was voor tweederde gevuld met personeel van Apple, en de rest van de genodigden was zorgvuldig uitgekozen.

Bijdrager
    Wauters

Op de site van Apple staat de 6s 16Gb voor 649$. Van waar haal je die 739€?

Bijdrager
    Wauters

Staat inderdaad ook op de Duitse Apple site.
    Lijkt me toch veel voor 16Gb? De Iphone 6 16Gb kostte toch niet zo veel toen ie vorig jaar uitkwam?

Bijdrager
    Dick de Roos

Het lijkt mij een interessant betoog, maar na de vierde taalfout ben ik afgehaakt.
    Sorry.

Bijdrager
    puccini

Apple fans tunnelvisie, hoe kom je daar nou bij ? LOL

Bijdrager
    iMac Lover

Beste mensen,
    Deze reacties had ik verwacht:-)
    Blijf aub met bijde benen op de grond staan
    Apple is geen religie maar een fabriekant, die electronica verkoopt
    Doel zoals alle fabriekanten, om elk jaar minimaal 10% meer te verkopen
    en 15% meer winst te maken. Dit verlangen namelijk de aandeelhouders anders kan de CEO van Apple moven.

Wisten jullie, dat ten noorden van Calafornie, de staten Oregan, Washington en Britisch Colombia in Canada ligt?
    Met vele nationale parken en de Canadian Rockies met Banff en Jasper
    Ik besteed liever hier mijn centen aan, ik ben al druk aan het sparen, dan maar geen nieuwe Cellphone

Ieder zijn keus

Allemaal een prettige avond

Bijdrager
    Unlock32
    bartvdv op 10 september 2015

@iMac Lover: Je stelling is hiermee bewezen, wist je dat de meeste Apple-liefhebbers (-volgelingen) ook lange tenen hebben.

Ja, net zo lang als degene die een stijf pi…. krijgen als ze het hebben over hun heilig verklaarde Note 2,3,4,5,6 of hun Window’s telefoon.:-P

Bijdrager
    KarelWillem

…Blijf aub met bijde benen op de grond staan…

Probeer eens je spellingchecker of autocorrect aan te zetten?

Dan kom je tot een hoop verrassende ontdekkingen.

…Wisten jullie, dat ten noorden van Calafornie, de staten Oregan, Washington en Britisch Colombia in Canada ligt?
    Met vele nationale parken en de Canadian Rockies…

Ik persoonlijk zou nog niet dood gevonden willen worden in de Canadese natuur.

Dan toch maar een nieuwe iPad Pro of zo.;)

Bijdrager
    iMac Lover

Karel,

Ik word af en toe gek van die automatische spellingchecker op mijn IPad.
    Tuurlijk het moet beide zijn.
    Ik ben continu bezig met het verwisselen van taal op mijn iPad toetsenbord
    Ik ben een mail aan het schrijven in het Engels en aan het ouwehoeren in Nederlands.
    Dit komt ook niet goed vandaag

Bijdrager
    KarelWillem

:)

Bijdrager
    GoeieDag
    iMacLover op 10 september 2015

Wisten jullie, dat ten noorden van Calafornie, de staten Oregan, Washington en Britisch Colombia in Canada ligt? Met vele nationale parken en de Canadian Rockies met Banff en Jasper
    Ik besteed liever hier mijn centen aan, ik ben al druk aan het sparen, dan maar geen nieuwe Cellphone.

Been there, done that. Prachtig daar! Maar wel gewoon met een iPhone in de hand (perfect voor de wandelroutes, trouwens).

Bijdrager
    jackybe67

IMac Lover,

koop dan toch een refurbished iPhone6 voor rond de €560. Als je nu nog een iPhone4 hebt gaat de 6 een enorme verbetering zijn, waar je nog jaren plezier van gaat hebben.

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.