20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    andre-nl

heb jij Youtube op je IPhone werkend ? (help)

er is een patch hier voor maar ik ben er nog niet uit hoe het nu werkt.
    EN ik ben nog niet erg thuis met de iphone:) ….

wie kan me hier mee helpen indien via PM ?
    dit : http://www.iphoneclub.nl/youtube-filmpjes-nu-ook-op-gehackte-iphone-mogelijk/
    heb ik gevonden op de iphone club. en ik heb 3 files die ze vermelden
    maar

Help :innocent:

Andre

Bijdrager
    Yaris

The iPhone only accepts data that is synced from iTunes. Import a video into iTunes and then sync it to the iPhone.
    http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=305741

Inactief
    Anoniem
    ”Yaris”

The iPhone only accepts data that is synced from iTunes. Import a video into iTunes and then sync it to the iPhone.

Sorry, Yaris… maar dat is werkelijk onzin. De iPhone haalt YouTube via Wi-Fi of EDGE van internet.

Bijdrager
    andre-nl
    ”Zakske”
    ”Yaris”

Sorry, Yaris… maar dat is werkelijk onzin. De iPhone haalt YouTube via Wi-Fi of EDGE van internet.

klopt ik moet met de button van mijn iphone op youtube kunnen komen
    Nu word deze service nog geweigerd Maar diverse berichten
    zeggen dat dit ook gehackt is ?

Groet Andre

Inactief
    Anoniem

Ik zou gewoon even wat geduld hebben… wedden dat die gasten het binnen een week aan de praat hebben? Kun je dat ingewikkelde gedoe overslaan.

Bijdrager
    rikkie123

als je activeert met nieuwe independence, 1.2.1 dan werkt you tube gelijk…

Bijdrager
    andre-nl

hmm tja :?
    maar de Iphone is al geactiveerd.
    kan ik dan zonder “schade” te veroorzaken alsnog independence gebruiken ?

Ps iemand ook een Tip om T9 uit te zetten ?. ook dit kan je na een “aanpassing” uitzetten..
    maar welke aanpassing is nog een raadsel voor mij :|

Andre

Bijdrager
    macses

andre,

op iphoneclub staat er bij het tapje ‘iphone review’ deel 3 over het toetsenbord een manier om de autocorrectiefunctie uit te schakelen. Een nederlands T9 voor de iphone bestaat nog niet maar misschien dat met de komst van de ipod touch we een file kunnen downloaden van de ipod naar de iphone

Bijdrager
    KarelWillem

En als ze dan toch naast elkaar liggen kun je gelijk even alle gemankeerde programma’s van de Touch vervangen door die van de iPhone.

Hebben we gelijk iCal invoer. :wink:

Bijdrager
    andre-nl
    ”macses”

andre,

op iphoneclub staat er bij het tapje ‘iphone review’ deel 3 over het toetsenbord een manier om de autocorrectiefunctie uit te schakelen. Een nederlands T9 voor de iphone bestaat nog niet maar misschien dat met de komst van de ipod touch we een file kunnen downloaden van de ipod naar de iphone

TOP dit ga ik vanavond even proberen

Andre

Bijdrager
    rikkie123

hoi, je kan gewoon met independence 1.2.1 deactiveren en dan weer activeren, dan doet you tube het… heel makkelijk

je kan app installer installeren http://iphone.nullriver.com:16080/beta/ en dan community sources installeren, nu kan je heel veel programma downloaden op je iphone, waaronder enable autocorrection keyboard…

groeten rik

Bijdrager
    andre-nl
    ”rikkie123″

hoi, je kan gewoon met independence 1.2.1 deactiveren en dan weer activeren, dan doet you tube het… heel makkelijk

je kan app installer installeren http://iphone.nullriver.com:16080/beta/ en dan community sources installeren, nu kan je heel veel programma downloaden op je iphone, waaronder enable autocorrection keyboard…

groeten rik

klopt Rik

deze heb ik al op mijn iphone staan allen ik zie geen “enable autocorrection keyboard…” staan:(

Andre

Bijdrager
    macses

werkt de methode van iphoneclub.nl om de keuze autocorrection te (de)activeren? Ben hier ook nieuwsgierig naar en is het 2de wat ik ga doen als ik mn iPhone binnenkrijg (na de sim unlock)

Bijdrager
    rikkie123

gewoon apptapp gebruiken en dan installeren….veel makkelijker

Bijdrager
    andre-nl
    ”macses”

werkt de methode van iphoneclub.nl om de keuze autocorrection te (de)activeren? Ben hier ook nieuwsgierig naar en is het 2de wat ik ga doen als ik mn iPhone binnenkrijg (na de sim unlock)

Youtube werkt naar advies van rikkie erg top man
    en auto correctie is uit na installatie installer waarin
    trouwens nog meer handige tools staan

Andre

Bijdrager
    andre-nl
    ”macses”

Youtube werkt naar advies van rikkie erg top man
    en auto correctie is uit na installatie installer waarin
    trouwens nog meer handige tools staan

Andre

Inactief
    Anoniem

YouTube doet het hier prima na het draaien van iNdependence, AppTapp en Unlock.app!:)

Bijdrager
    S.A.F

Shit!

Youtube werkte wekenlang foutloos op mijn iPhone, maar de laatste paar dagen doet hij moeilijk i.c.m. wifi internet. Het bezoeken van websites in Safari is geen probleem via wifi, maar zodra ik iets op wil zoeken in Youtube blijft hij maar zoeken en zoeken, om uiteindelijk op niets uit te komen.

What’s wrong!? :?

Bijdrager
    Ouistiti

Raar… Ik heb nog wel vaker beklag gehoord van mensen die problemen hebben met de YouTube-functie. Maar bij hen was het steeds het geval met ‘Could not connect to YouTube’ ofzoits dat ze krijgen, dus ze kunnen het zelfs niet opstarten. Misschien een retorische vraag, maar heb je al eens geprobeerd de home-toets en de power-toets lang ingedrukt te houden? Zou natuurlijk kunnen zijn dat dat niets uitmaakt, maar het is het proberen waard…

Bijdrager
    S.A.F

Die “Connect to iTunes” melding kreeg ik ook ooit, maar een simpele installer app was voldoende om dat op te lossen geloof ik.

Het probleem is nu dus puur YouTube op de iPhone. Safari werkt prima, maar YouTube weigert regelmatig. Aan- en uitzetten helpt af en toe, net als het Renew Lease doen bij de Wifi instellingen, etc.
    Beetje vreemd. Ach het maakt ook niet zoveel uit. Zo vaak gebruik ik YouTube niet op mijn iPhone.

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.