11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Xserve

heb jij problemen met je MacBook?

Als aansluiting op dit topic.

Ik overweeg een MacBook te kopen, maar ik hoor zoveel slechts dat het me verontrust.
    Heb jij last van Kernel Panics en spontane verkleuringen van de behuizing? Of andere problemen?

Bijdrager
    Maced.2

Nee hoor niks van dat alles …Macbook werkt hier helemaal Toppie:D

Heb er zeker wel wat van gelezen…maar tot nu toe gaat alles okie dokie ..ook na de laaste update naar 10.4.7

En heb hem sinds dat hij is uitgekomen in mijn Bezit:lol:

Bijdrager
    t.leffers
    ”Xserve”

Ik overweeg een MacBook te kopen, maar ik hoor zoveel slechts dat het me verontrust.
    Heb jij last van Kernel Panics en spontane verkleuringen van de behuizing? Of andere problemen?

Sorry hoor, maar dit is geen aansluiting; het is gewoon dubbel op.
    Ja er zijn MacBooks die een beetje last hebben van “a bad case of the mondays”, maar er zijn genoeg mensen te vinden die zeer tevreden zijn. Neem gewoon de moeite om het door jezelf aangehaalde draadje door te lezen en bedenk dan of je het ding wilt hebben. Niemand, maar dan ook niemand kan en wil voor jou beslissen.

Bijdrager
    Xserve
    ”t.leffers”
    ”Xserve”

Sorry hoor, maar dit is geen aansluiting; het is gewoon dubbel op.
    Ja er zijn MacBooks die een beetje last hebben van “a bad case of the mondays”, maar er zijn genoeg mensen te vinden die zeer tevreden zijn. Neem gewoon de moeite om het door jezelf aangehaalde draadje door te lezen en bedenk dan of je het ding wilt hebben. Niemand, maar dan ook niemand kan en wil voor jou beslissen.

Dat vraag toch ook niet? Ik had eerder het gevoel dat er een erg negetief klimaat heerste in bovenstaand topic, waardoor ik hierlangs misschien tot een evenwichtiger overzicht kwam, en ook positieve reviews kon lezen. Daarnaast lijkt me bovenstaand topic erg onoverzichtelijk, met maar liefst 100 pagina’s. Een poll is veel helderder en duidelijker.

Bijdrager
    angiemac

ik heb een macbook black… en alles gaat helemaal goed!
    heb wel wat moeite om intel compatible software te vinden. denk aan flip4mac adobe reader

verder echt tevreden

Bijdrager
    wjgmspeedy

Een bijna 100 pagina’s tellend topic met ervaringen is dus niet goed genoeg, nee er moet een poll komen, met daarin lekker simplistisch 4 opties: ja, nee, weet niet, nvt. De toegevoegde waarde is mij een raadsel, maar het zal wel weer allemaal mogen.

Bijdrager
    angiemac

domme vragen bestaan niet! alleen domme antwoorden!

Bijdrager
    Nikita

En voila!
    Een topic met de naam “Problemen Macbook” inclusief een poll. Dus dit topic lijkt me, helaas, overbodig.

”angiemac”

domme vragen bestaan niet! alleen domme antwoorden!

En wat wil je daar mee zeggen? :sealed:

Bijdrager
    wjgmspeedy

angiemac, blijkbaar vertoef jij nog niet lang op dit forum

Bijdrager
    Xserve

OK, goed dan geef ik inderdaad toe, dit draadje mag weg :innocent: :P :wink:

Bijdrager
    MacBeer

Vind het ook een beetje van de gekke X-Serve. Dit draadje voegt echt niets toe. Als jij de gemelde problemen rondom de MacBook wil verkennen lees dat het forum door maar open geen topic waarbij je languit in je stoel kan gaan liggen wachten totdat je een topic vol MacBook problemen hebt.
    Doe zelf moeite!

Slot.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.