23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Q:
    Bijdrager
    ChrisMax

Heb jij je MacBook (Pro) verzekerd?

Even graag allemaal reageren, ben benieuwd wat er uit de Poll komt.
    Bedankt.

Bijdrager
    Simon90

Nope, niet aan gedacht eigenlijk.
    vraag me alleen af of dit het juiste subforum is..

Bijdrager
    sven-

Je maakt je wel zorgen hè ChrisMax. Je wil zo te zien goed geinformeerd zijn voordat je er eentje koopt:)

Bijdrager
    PaneVino

De vraag is dan eigenlijk waartegen je je MB(P) wil verzekeren….

Voor diefstal zal je best op deels gedekt zijn. Uit je huis bijvoorbeeld, of uit de auto. Een extra verzekering heb ik dan ook niet.

Bijdrager
    G-Force

Geen verzekering, wel AppleCare voor de zekerheid. M’n MacBook is nu net ouder dan 1 jaar en heb een probleem met het toetsenbord dus ik ben blij dat ik het heb aangeschaft (voor 70 euro op eBay :P)…

Bijdrager
    ChrisMax

@ Sven:
    Ja ik wil graag alles weten en sowieso goed geinformeerd zijn. Het is opzich nogal een duur grapje dus daarom wil ik wel weten wat de beste opties zijn etc..

Bijdrager
    sven-

Ik begrijp het ook wel hoor, ik bedoelde het niet om je belachelijk te maken:)

Bijdrager
    ChrisMax

Dat weet ik ook wel. Geeft helemaal niet, ben blij dat je me begrijpt 8)

Bijdrager
    jaapie
    ”G-Force”

Geen verzekering, wel AppleCare voor de zekerheid. M’n MacBook is nu net ouder dan 1 jaar en heb een probleem met het toetsenbord dus ik ben blij dat ik het heb aangeschaft (voor 70 euro op eBay :P)…

Ow ik wist niet dat dat kon, wat zou dat ongeveer kosten voor een imac 20” van bijna een jaar oud? Want als ik dat nog wil kopen moet ik nu wel snel zijn. En is dit wel nodig voor zo’n imac of gaan ze niet zo snel kapot?

bvd

Bijdrager
    Cloudsurfer

betaal al genoeg verzekeringen. Dus nee.

Bijdrager
    MrAcid

Ik heb mijn MacBook wel verzekerd. Gelukkig nog geen gebruik van hoeven maken.

Bijdrager
    AST

Ik heb mijn macs niet verzekerd.

Inactief
    Anoniem
    ”MrAcid”

Ik heb mijn MacBook wel verzekerd. Gelukkig nog geen gebruik van hoeven maken.

Dus nog steeds zinloos geweest:lol:
    Ik vertrouw op de bouwkwaliteit van MacBook Pro dus heb geen verzekering afgesloten..

Bijdrager
    ChrisMax

@ Mr. Acid
    Waar heb jij je MB verzeker als ik vragen mag? Is dat ook tegen technische defecten verzekerd?

Moderator
    Poezenbeest
    ”Simon90″

vraag me alleen af of dit het juiste subforum is..

Heeft weinig met switchen te maken, maar gewoon met Apple of hardware…. voorlopig verder onder Algemeen…

Bijdrager
    carpebios

Mijn macbook verzekerd voor 119 voor 3 jaar, tegen verlies/diefstal, waterschade, laten vallen etc, etc.
    Beter dan dat te dure applecare dat dat allemaal niet vergoed.

En als je een inboedel verzekering hebt van Interpolis ben je binnen de deur ook al goed verzekerd voor 3 jaar.

Bijdrager
    djrc18

Waar heb jij hem dan verzekert voor 119?

Bijdrager
    manhattan

Nee maar ik ben wel van plan om Apple Care aan te schaffen op eBay.. iemand nog tips met goede en goedkope verkopers voor een MB?:D

Bijdrager
    carpebios
    ”djrc18″

Waar heb jij hem dan verzekert voor 119?

Bij een apple reseller. Die heeft van die boekjes liggen van een verzekering (ook de verz. die de iphone voor 7.99 per maand verzekerd).

Bijdrager
    ChrisMax

Van Mahé zeker die verzekering? ?Of een andere.. Ben je met die verzekering ook verzekerd tegen technische defecten etc.? :)

Bijdrager
    carpebios

Jup, ook tegen technische defecten.

Bijdrager
    Aerea

Probleem is gewoon dat een reparatie aan een MacBook onwijs duur is, daarom is zo’n verzekering zo slecht nog niet.

Daarnaast is het vooral voor de Air slim: die raak je makkelijk kwijt en dan kun je ‘m als gestolen opgeven.:D :wink:

Bijdrager
    19419

Verzekeren tegen verlies/diefstal? had ik het geweten, dan had ik het wel gedaan.:(

23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.