30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 36)
  • Q:
    Bijdrager
    iJohan

Heb jij de belstatus app al?

De belapplicatie kost wel €1,59 maar het werk wel beter dan die van t-mobile, die steeds opnieuw moest worden ingesteld!
    Helaas mocht hij niet magenta zijn van t-mobile, dan maar hollands oranje!
    Lees verder

Bijdrager
    iJeroen

Reclame? :innocent:
    Wel goeie app idd.

Bijdrager
    Elation

Ik zou wel willen.. maar de normale belstatus app van t-mobile zelf werkt niet.. dus denk niet dat deze dan wel werkt..
    – schijnt iets te zijn met nummerbehoud waardoor het niet werkt
    – klacht maand geleden gemeld bij t-mobile.. nog niks aan gedaan

Bijdrager
    Ceynox

Ik gebruik gewoon de T-Mobile web-app. Heb hem maar één keer hoeven instellen en sindsdien werkt ‘ie prima.

Bijdrager
    Afroman

Bij mij is die sinds 30 september offline, ik heb een mailtje gestuurd naar T-Mobile.
    Ik wacht tot na het mailtje, en dan koop ik deze app. Zo vreselijk duur is die nou ook weer niet.

Bijdrager
    Rolluf83

Ik heb de app net aangeschaft en werkt erg goed allemaal. Nadat ik hem voor de eerste keer ingesteld heb kan ik mijn voorkeuren niet meer wijzigen op het eerste gezicht. Nog maar even verder kijken of ik dat toch voor elkaar krijg… Maar de info is accuraat en wordt snel geladen (bij 3G). Kortom: Doet precies wat het belooft!

Bijdrager
    junjur

ik gebruikte gewoon de t-mobile webapp, alleen die doet het al een tijdje niet meer bij mij. Nu gebruik ik de google.com/ig gadget, superhandig. Het enige wat ik nog mis is het aftellen naar je nieuwe factureringsmaand, hoe regelt de app van martin dat? Of is dat gewoon een vaste datum, die voor elke abonnee gelijk is?

Als iemand me daarmee kan helpen ben ik helemaal tevreden.

Bijdrager
    Oost

Je moet zelf even de dag invullen dat je nieuwe abbo maand ingaat. En dan rekent de app het aantal resterende dagen automatisch uit.

Bijdrager
    Oost
    ”mr.x

Bij mij is die sinds 30 september offline, ik heb een mailtje gestuurd naar T-Mobile.
    Ik wacht tot na het mailtje, en dan koop ik deze app. Zo vreselijk duur is die nou ook weer niet.

Je hoet de app niet te kopen, heb em net gekocht en er staat ook bij deze app. “bijgewerkt tot 14/09” net als bij mijn tmobile webapp..

Dus werkt je t-mobile webapp niet? Dan werkt de belstatus applicatie ook niet!

Bijdrager
    rvanloosen

bij mij werkt de app van t-mobile zelf prima. Heb ook maar een keer mijn gegevens hoeven invullen. Vreemd dat het niet bij iedereen werkt. Dat aftellen naar de factuurdatum is ook een non-optie zeg. De datum is elke maand hetzelfde daar heb je dan toch geen teller voor nodig?

Bijdrager
    junjur

Hoe kun je die datum zien dan? Waar kun je dat vinden?

ach, het is niet echt een topoptie waar je de app voor aanschaft, maar het is toch een leuke extra vind ik.

Bijdrager
    iJohan
    ”iJeroen”

Reclame? :innocent:
    Wel goeie app idd.

Mag het ook een tip zijn? Hij is wel een plaats genoot, alleen ik ken hem helemaal niet.

Bijdrager
    milann

Thanks, kende hem nog niet! Zeer handig.
    Die t-mobile webapp werkte nooit bij mij..

:D :D :D

Bijdrager
    carpebios

Ik heb gewoon de gratis webapp, even snel en werkt prima! en nog gratis ook!

Bijdrager
    Martijn Snels

Hoe kan T-Mobile nu magenta verbieden? Er is laatst nog bepaald door het merken bureau dat T-Mobile niet de kleur magenta mocht vastleggen in hun merk omdat dit een té algemene kleur was, als ik ’t niet mis heb.

Bijdrager
    samulder

Als je problemen met de officiële belstatus hebt gekregen nadat je nummerbehoud is uitgevoerd…
    Heb ik de volgende tip komt van de t-mobile iphone weblog stond ergens als reactie. (kan het jammer genoeg het niet 123 meer vinden)

Je belt de klantenservice.. 0800-7111 vervolgens doorkiezen 4 en weer een 4 je krijgt dan iemand aan de lijn die je t-mobile online account kan wissen. Als dit is gebeurt moet je opnieuw een t-mobile account aanmaken En opnieuw je belstatus activeren. Je hoeft dit maar eenmalig te doen en het zou komen door het omzetten van het tijdelijke nummer naar je “oude” nummer.

Bij mij heeft het gewerkt (vandaag geregeld) nadat mijn belstatus niet meer werkte sinds mijn nummerbehoud was uitgevoerd

succes

Bijdrager
    BG

bij mij werkt de t-mobile app ook prima, geen problemen mee…

Bijdrager
    iJohan
    ”Martijn

Hoe kan T-Mobile nu magenta verbieden? Er is laatst nog bepaald door het merken bureau dat T-Mobile niet de kleur magenta mocht vastleggen in hun merk omdat dit een té algemene kleur was, als ik ’t niet mis heb.

Mee eens, want Magenta word gebruik in full color drukwerk;) dan hadden ze een een steunkleur de bij moeten gooien.

Bijdrager
    Chantal C.
    ”Ceynox”

Ik gebruik gewoon de T-Mobile web-app. Heb hem maar één keer hoeven instellen en sindsdien werkt ‘ie prima.

+1

Bijdrager
    Sunneh

Hmz.. 1.59 euro voor een checker? Als T-Mobile het gratis ondersteund..

Ik heb geen iPhone maar normaal gesproken hou ik nooit bij hoe lang ik bel omdat dit vrij weinig is.

Moderator
    Pete.Z

Leuke app,prettig dat mensen er tijd instoppen om zoiets te maken.

Kopen doe ik hem niet,ik zit nooit over mijn limiet heen.

Bijdrager
    Juch
    ”Pete.Z”

.

ze verdienen er ook gewoon aan….

Bijdrager
    Afroman

De mijne toont hetzelfde als op de T-Mobilesite/iGoogle…

Ga toch eens binnenkort naar T-Mobile of ze dat probleem op kunnen lossen, dit zuigt nogal.
    Hoewel de info op de site van T-Mobile zelf wel gewoon klopt.

Bijdrager
    capz

gelijk donderdag gekocht… als tie t nou ook deed zou ik er blij mee zijn………… t-mobile belstatus ding op de site, en igoogle werkte ook al niet. kan je een refund krijgen op de itunes store?
    Of iemand moet ff uitleggen hoe je die belstatus app aan de gang kunt krijgen. mij lukt t niet, misschien dat belstatus dan ook werkt. (ja ik heb de instructies opgevolgt op de site zelf, en de iphone blog van T-mob.)

afbeelding gerelateerd,

Bijdrager
    iJohan

Bij mij werkt het wel:)

Bijdrager
    Doulos

Hoe weet ik wanneer de belminuten weer vernieuwen?

Is dat op basis van de datum van aansluiten? Ik heb vandaag (25-10) een iPhone gekocht. Gaan de nieuwe minuten dus elke 26e van de maand in?

Moderator
    Pete.Z
    ”Juch”
    ”Pete.Z”

.

ze verdienen er ook gewoon aan….

Natuurlijk,maar zeker niet veel.
    Er is maar een zeer beperkte markt voor deze app uiteindelijk.

Bijdrager
    Juch

ruim 60 duizend officieel verkochte iphones. (laatste getal dat ik heb gehoord als publicatie van T-Mobile in NL) Als 1/3 het koopt,heb je 20 duizend kopers.

20 000 x 1.59 x 0.70 = 22 600 euro.

Is toch best leuk veel geld voor een app die waarschijnlijk niet langer nodig heeft gehad dan 2 of 3 programmeer dagen….

Bijdrager
    ToMiKoN

Bestaat er iets vergelijkbaars voor Mobistar? Zou me wel handig lijken!

Bijdrager
    Cenobyte

Hmm, bij mij werkt de belstatus niet meer na de laatste update: belminuten wordt niet meer weergegeven de rest wel.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 36)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.