10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    roland020

heb je meerdere accounts bij Family Pack?

Ik was even benieuwd en vind het antwoord niet helemaal op de support-pagina’s… krijg je bij een Family Pack van Mobile Me echt gescheiden accounts? Maw kan je een aparte agenda, contacts etc houden?

Dank vast…

Roland

Bijdrager
    i93Jeffrey

Ja, je krijgt 5 accounts
    Een hoofdaccount & 4 kleinere accounts

Bijdrager
    roland020

Dank. Maar dus met gescheiden contacts etc?

Bijdrager
    Yaris

A Family Pack subscription includes one Individual account with 20GB of combined email and file storage, plus four Family Member accounts, each with its own email address and 5GB of storage.

Bijdrager
    Scrobz

Maar wat is dan nu echt het voordeel van zon pakket?

Bijdrager
    Vassilli

Voor de hele famillie?

Bijdrager
    Yaris

Eén Family Pack is goedkoper dan de aanschaf van vijf afzonderlijke accounts.

Bijdrager
    EagerB0bNerd

het slechte van het Family Pack is dat, in tegenstelling tot wat je zou verwachten, je geen gemeenschappelijke agenda kan bijhouden. Dus geen kalender voor het hele gezin waarin ieder zijn dingetje kan doen.
    Waarom ze het een Family Pack noemen is mij een raadsel, noem het dan gewoon een Five Pack.

Bijdrager
    iDecide

De benaming ‘5-pack’ zou de indruk kunnen wekken dat het 5 dezelfde accounts zijn en deze zakelijk ook gebruikt mogen worden. Echter is dit bij het Family-pack (wat de naam eigenlijk al zegt) volgens de licentievoorwaarden niet het geval.

Bijdrager
    bjorngra

Even een vraag. Kan je zo’n family pack ook met je meerdere mensen delen? Dus een pakket kopen en op 5 Mac’s installeren? De computers hoeven niet in een huis te staan of aan één netwerk te hangen?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.