11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    lemmenspieter

Heb ik MobileMe nodig?

Hi,

Momenteel heb ik een iPhone en een iMac. Ik ben van plan om een nieuwe macbook te kopen.
    Nu sync ik mijn adresboek en kalender gewoon door mijn iphone elke avond aan te sluiten, maar met de laptop in de toekomst zal dit denk ik moeilijk zijn.

Het voornaamste voor mij is dat mijn kalender en mijn contacten syncen, meer heb ik eigenlijk niet nodig. Nu vraag ik me af of ik mobileme dan wel nodig heb? Is MobileMe niet teveel van het goede?

Is er een goed alternatief voor mij waarbij mijn laptop eventueel via het netwerk synct? Kan ik misschien mijn kalender publiceren en dan abonneren via men laptop? Kan ik dan nog dingen toevoegen en wijzigen?

Wie geeft me raad? Moet ik 79 euro dokken of is er een simpelere manier? En indien ik moet dokken, is het ├ęcht de moeite?

Bijdrager
    Lucas Raggers

Ik vind het heerlijk. Over syncen hoef ik niet meer na te denken. En daarnaast krijg je nog de webvarianten van Mail, iCal, AddressBook, iPhoto en de nodige opslag.

Ik vind het het geld meer dan waard.

Inactief
    Anoniem

Fruux is misschien wel wat voor je dan.

Kalender en Contacten worden automatisch gesynct tussen je (toekomstige) macbook en je iMac.
    Ik gebruik het zelf ook, maar dan voor de bookmarks van Safari. Het werkt echt super, ook al is het nog een beta versie!

Succes!:)

Bijdrager
    Mefait

Hier ’t zelfde. Heerlijk om alles automatisch te syncen zonder er naar om te kijken. Ook erg handig in combinatie met je iPhone, je hoeft ‘m alleen nog maar voor updates en muziek en dergelijke aan te sluiten op de mac.

Bijdrager
    lemmenspieter
    ”sanne’s

Fruux is misschien wel wat voor je dan.

Kalender en Contacten worden automatisch gesynct tussen je (toekomstige) macbook en je iMac.
    Ik gebruik het zelf ook, maar dan voor de bookmarks van Safari. Het werkt echt super, ook al is het nog een beta versie!

Succes!:)

Fruux lijkt me inderdaad perfect wat ik nodig heb!! Ik sluit sowieso mijn iphone aan op mijn mac om op te laden, dus iphone sync is niet vereist. Nice, bedankt!

Inactief
    Anoniem
    ”lemmenspieter”

Fruux lijkt me inderdaad perfect wat ik nodig heb!! Ik sluit sowieso mijn iphone aan op mijn mac om op te laden, dus iphone sync is niet vereist. Nice, bedankt!

Het is nog gratis ook! Ipv 79 euro ervoor te moeten dokken..:?

Succes verder!

Bijdrager
    Mefait

Okee dan. Als je je iPhone sowieso aansluit op de Mac voor het laden is dat programma voldoende.

Inactief
    Anoniem

Wel jammer dat dat Fruux niet Mail kan syncen ; dat vind ik juist een belangrijke feauture ….

Bijdrager
    MacBooky
    ”vanhaze”

Wel jammer dat dat Fruux niet Mail kan syncen ; dat vind ik juist een belangrijke feauture ….

Pop-mail is sowieso nauwelijks fatsoenlijk te syncen…… daarvoor is ooit IMAP bedacht meen ik…

Bijdrager
    cles

Ik vind het het geld waard.

Bij een nieuwe apple is het ook maar 59 euro
    dat is 5 euro per maand
    dat is 1,25 per week
    dat is een half biertje per week minder
    of 1,5 mars minder

Bijdrager
    maikel22

Wat ik op me werk van plan ben is, om onder mail bij voorkeuren als regel in te stellen dat hij alle mail die op de POP account binnenhaalt automatisch naar de IMAP account verplaatst. En dan kan alles goed syncen met me laptop via IMAP. gaat dit lukken volgens jullie?

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.