-
Q:
Heb ik MobileMe nodig?
Hi,
Momenteel heb ik een iPhone en een iMac. Ik ben van plan om een nieuwe macbook te kopen.
Nu sync ik mijn adresboek en kalender gewoon door mijn iphone elke avond aan te sluiten, maar met de laptop in de toekomst zal dit denk ik moeilijk zijn.Het voornaamste voor mij is dat mijn kalender en mijn contacten syncen, meer heb ik eigenlijk niet nodig. Nu vraag ik me af of ik mobileme dan wel nodig heb? Is MobileMe niet teveel van het goede?
Is er een goed alternatief voor mij waarbij mijn laptop eventueel via het netwerk synct? Kan ik misschien mijn kalender publiceren en dan abonneren via men laptop? Kan ik dan nog dingen toevoegen en wijzigen?
Wie geeft me raad? Moet ik 79 euro dokken of is er een simpelere manier? En indien ik moet dokken, is het écht de moeite?
InactiefAnoniem15 oktober 2008 om 22:43Fruux is misschien wel wat voor je dan.
Kalender en Contacten worden automatisch gesynct tussen je (toekomstige) macbook en je iMac.
Ik gebruik het zelf ook, maar dan voor de bookmarks van Safari. Het werkt echt super, ook al is het nog een beta versie!Succes!
”sanne’sFruux is misschien wel wat voor je dan.
Kalender en Contacten worden automatisch gesynct tussen je (toekomstige) macbook en je iMac.
Ik gebruik het zelf ook, maar dan voor de bookmarks van Safari. Het werkt echt super, ook al is het nog een beta versie!Succes!
Fruux lijkt me inderdaad perfect wat ik nodig heb!! Ik sluit sowieso mijn iphone aan op mijn mac om op te laden, dus iphone sync is niet vereist. Nice, bedankt!
InactiefAnoniem15 oktober 2008 om 22:54”lemmenspieter”Fruux lijkt me inderdaad perfect wat ik nodig heb!! Ik sluit sowieso mijn iphone aan op mijn mac om op te laden, dus iphone sync is niet vereist. Nice, bedankt!
Het is nog gratis ook! Ipv 79 euro ervoor te moeten dokken..
Succes verder!
InactiefAnoniem16 oktober 2008 om 07:02Wel jammer dat dat Fruux niet Mail kan syncen ; dat vind ik juist een belangrijke feauture ….
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.