2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    trebor66

Healtdash niet meer werkend op Apple Watch 4? stappen niet meer te zien Watch

Ik heb gisteren nieuwe apple watch 4 in gebruik genomen. Nu maakte ik altijd gebruik van de app Healthdash, om het aantal stappen op de Watch te krijgen. Dat werkte altijd, nu niet meer.  De app zie ik ook niet meer in de applestore, heb deze gelukkig nog wel opnieuw kunnen installeren maar krijg het niet meer voor elkaar om het aantal stappen op de Watch te krijgen. Ik kan het simpel weg niet meer kiezen als ik het wil wijzigen voor de betreffende wijzerplaat. De app staat ook onder complicaties bij de Mijn Watch software. Iemand anders die dit wel werkend heeft? Vraag me ook af waarom ik de app niet meer in de applestore zie. Wil heel graag het aantal stappen kunnen aflezen van het scherm. Als iemand andere ideeën heeft wat ik kan proberen, hoor ik het ook graag.

Bijdrager
    Shmoo

Mogelijk werkt de app niet goed meer samen met iOS 12 omdat er nooit meer een update heeft plaatsgevonden. En waarom? Mogelijk omdat de developer er niets aan kan verdienen. Dat is vaak de oorzaak waarom developers stoppen met bepaalde apps. Kost te veel tijd om te maken en onderhouden terwijl het bijna niets oplevert.

Ik weet dat er voor een paar euro een andere app die je allerlei gegevens uit de Gezondheid app trekt en toont op je Apple Watch. Ben de naam even vergeten maar deze heeft dezelfde felle kleurtjes als de Activiteitenringen. Zal eens kijken of ik ‘m nog kan vinden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.