14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:

Bijdrager
    Bruce27

headset voor mac

ik zoek een goede ruisvrije over-ear headset + micr. voor de iMac (dus met 3 (of 4?) metalen rondjes om de 3,5 mm pen
    al weet ik niet of dat een standaard is) Het liefst eigenlijk draadloos maar op de iMac bereikbaar via instellingen.
    (Ik bedoel er zal ergens toch een ontvanger moeten zitten die dan door iMac herkend wordt?)
    Ik zoek iets wat geen omgevingsruis heeft om voice-over in te spreken op video.
    Wie heeft een goede ervaring? prijs tot zo’n € 100,00.
    bvd!

Bijdrager
    KarelWillem

Headset + Mic betekent vrijwel automatisch dat je op zoek moet tussen de ‘gaming headsets’.

Goed voorbeeld: http://www.goo.gl/30cYx2

Geblokkeerd
    Anoniem

Affiliate linkje KW?

Bijdrager
    Shmoo

De kinderen van KW moeten ook komende maand kunnen eten.

Het wordt wel eens tijd dat ze bij OMT een filtertje activeren die dit soort tiny-urls wegfiltert.

Bijdrager
    Bruce27

nu waarom, het is een waardevolle aanvulling geweest voor mij.
    daaruit bleek uit de specs dat de headset niet geschikt is voor imac want er gaat twee pluggen in… mic en (h)oren en in de mac gaat er één en nog een speciale ook (vrees ik) want je stuurt er ook iets mee aan.
    ik zal wel weer veroordeeld worden tot een apple en een ei maar daar zie ik geen “over-ear”, alleen die klote dopjes erín. dus ook niks.

Bijdrager
    KarelWillem
    Shmoo op 07 december 2016

…Het wordt wel eens tijd dat ze bij OMT een filtertje activeren die dit soort tiny-urls wegfiltert.

Ja, die lange lellen zien jullie liever?

Kan ook hoor.

http://www.gamingheadsetshop.nl/product/739545/sennheiser-gsp-300.html

Bijdrager
    SJEBloem

Aangezien de iMac geen line-in heeft, maar alleen een line-out ga je al snel richting de USB aansluiting of bluetooth verbinding.

Je kan ook gaan voor een headset mét een invoer en uitvoer, maar dan heb je een aparte audio interface nodig.

Bijdrager
    KarelWillem
    Bruce27 op 07 december 2016

….daaruit bleek uit de specs dat de headset niet geschikt is voor imac want er gaat twee pluggen in…

Ik had even kunnen melden dat Senheiser daaraan gedacht heeft.

Maar de mannen hier boven willen niet dat ik mooie linkjes plaats.

Dan maar zo:

Bijdrager
    KarelWillem

Geblokkeerd
    geanonimiseerde gebruiker

Ik gebruik een Sony MDR-ZX330BT (Bluetooth) over ear headset en ben daar zeer tevreden over. Ik ervaar geen ruis.

Bijdrager
    Shmoo

KW

Je kunt gewoon stoppen na .html de rest is allemaal tracking en reclame -ongein om geld te verdienen.

(waarschijnlijk ben je dus de jongens van Tweakers een plezier aan het doen over de rug van OMT)

Bijdrager
    Bruce27

mooi, dank allemaal, ik denk dat ik er nu wel uitkom. ik ga de links aanklikken.
    ik weet van terugsturen maar waarom als een goede ervaring alles oplost? toch een hoop gedoe minder..
    mvg

Bijdrager
    KarelWillem
    Shmoo op 07 december 2016

…Je kunt gewoon stoppen na .html de rest is allemaal tracking en reclame -ongein om geld te verdienen..

Ik kwam er met de andere links ook al achter ja. Suf.:)

Bijdrager
    Bruce27

Lang Lid: MDR-ZX330BT (Bluetooth) Volgens de specs is die niet voor mac. is dat juist omdat draadloos wel mijn voorkeur heeft. (er ligt al genoeg op buro…)

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.