24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)
  • Q:
    Bijdrager
    159_nikki

He He DIT MOET JE ZIEN!

12 september !!!!!!!

Bijdrager
    JustThatDutchGuy

*jizz in my pants*

Bijdrager
    MBPuser

Helaas, Koen was je dik voor..

:crazy:

Bijdrager
    segher

eindelijk komt die er

Bijdrager
    159_nikki

Wat staat er in de schaduw van de 12 ?………..

Bijdrager
    Gezalfde

Toch gaaf gedaan die 5 als schaduw van de 12..

Misschien wel 12 nieuwe producten (nieuwe iPhone, iPad Mini, iTV, nieuwe iPods, dan kom je daar wel aan? Of toch 12 alleen maar voor de datum..

Bijdrager
    DutchMac

5-12 pakjes-avond?

Bijdrager
    Gezalfde

@DutchMac

Volgens mij kennen ze dat niet in US of A.

Bijdrager
    MacAnarie

Bron?

Bijdrager
    Jeroen

12 september en in de schaduw de 5 van de iPhone 5 (the new iPhone). Laat maar komen!
    http://www.macrumors.com/2012/09/04/apple-issues-invitations-for-media-event-on-september-12/

Bijdrager
    INCTRL
    Gezalfde op 04 september 2012

Toch gaaf gedaan die 5 als schaduw van de 12..

Misschien wel 12 nieuwe producten (nieuwe iPhone, iPad Mini, iTV, nieuwe iPods, dan kom je daar wel aan? Of toch 12 alleen maar voor de datum..

12 nwe producten? Jij bent echt dom!

12 September (zoals al 2 maanden bekend is) de nwe iPhone 5!

Al die bijdehandjes die al maanden schreeuwden: “het wordt iphone 6, want blablablabla generatie dit generatie dat…” of de nwe naam van de nwe iphone wordt “the new iphone” …kunnen nu weer de hoek in en lekker stil zijn. LOL

Bijdrager
    pimoomen
    INCTRL op 04 september 2012

Al die bijdehandjes die al maanden schreeuwden: “het wordt iphone 6, want blablablabla generatie dit generatie dat…” of de nwe naam van de nwe iphone wordt “the new iphone” …kunnen nu weer de hoek in en lekker stil zijn. LOL

LOL…. nee totaal niet -.-

Bijdrager
    segher

ik hoop alleen niet dat het al te lang duurt voordat die in nederland te verkrijgen is

Bijdrager
    deSpaanseRente

In het dichtgegooide topic: “12 september, wat verwacht jij”:

Hansi2124 6 minuten geleden #
    Gemodereerd door Hansi2124: Nou mensen, kunnen we nou niet eens meer een paar regeltjes naar onderen lezen om te kijken wat daar staat?

Want dit is natuurlijk wel een heel erg duidelijke titeltopic.
    Pas die eens aan aub.

Inactief
    Anoniem

En als je nog verder naar beneden kijkt zie je dit: http://www.onemorething.nl/community/topic/apple-event-129 :razz:

Bijdrager
    computer space

Ik verwacht dat Roemer nog even doorglijdt, ik hoop op een tie tussen Rutte en Samsom en Gert zodat beide geen premier worden. Dat er niet te veel zetels bij hobbypartijen komen. Apple kan de boom in op 12 september en wordt, ik ga er wel vanuit, compleet doodgenegeerd door de nederlandse pers. Telefoon… pFFF. Ga toch fietsen met Jolande Sap.

Bijdrager
    jobz

medication time?;-)

Bijdrager
    youp

it’s almost there, dat slaat op lang wachten, dus of een nieuwe imac of een nieuwe mac pro. sws een nieuwe iphone

Bijdrager
    deSpaanseRente

wsl iPhone, maar toch vind ik het niet logisch aangezien de Mac Pro en iMac al veel langer overdue is, daar heel veel mensen op wachten, en de nieuwe iPhone altijd rond dezelfde periode wordt uitgebracht.. Moest het nu al langer dan een jaar geleden zijn sinds de vorige iPhone uitgebracht was zou ik het logisch vinden, nu, niet echt.

Inactief
    Anoniem
    youp op 05 september 2012

it\’s almost there, dat slaat op lang wachten

Er staat “It’s almost here”. Subtiel verschil:smile:

Bijdrager
    100percentme

Niemand weet nog of het inderdaad de iPhone 5 word, slimmerik. Misschien wel 5 nieuwe producten? Just guess

Bijdrager
    segher

het blijft mij nog steeds verbazen dat mensen het nog niet doorhebben dat het de iphone 5 gaat worden, het lijkt me nu toch wel erg duidelijk.

Bijdrager
    verwijderd-profiel

En ik blijf me nog steeds over jouw avatar verbazen. :slant:

Bijdrager
    youp
    koen op 05 september 2012
    youp op 05 september 2012

it\\\’s almost there, dat slaat op lang wachten

Er staat “It\’s almost here”. Subtiel verschil:smile:

Excuses, je hebt gelijk, maar het is wel een heel subtiel verschil hoor.

24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.