4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    bonestaak

hdd dock met firewire aansluiting

Ik zoek een hdd dock dus om meerdere hd’s te kunnen uitlezen. Ik heb al gehoord dat de freecom quattro ook firewire doet. Ik wil graag firewire omdat ik mogelijk later dan ook nog eens van mijn mac pro naar een imac kan switchen. Bovendien zijn er geen echte plug en play sata controllers. Ik heb er al een paar gehad, rocketraid werkt niet goed onder tiger geeft problemen als je een schijf wisselt (niet hot pluggable) en ik heb ook al een areca gehad, wel lekker snel maar ik moet iedere keer instructies geven om een schijf te mounten.

De quattro heb ik diverse keren gezien maar allemaal op internetwinkels en ik ben veel van huis, eigenlijk nooit voor zessen thuis dus postorder is uitgesloten. Weet iemand een winkel die deze gewoon verkoopt? of een alternatief merk wat op firewire loopt?

Sleutelbeheerder
    Night

Heb je geen buren?

Bijdrager
    bonestaak

Voorheen ging dat ook goed maar kennelijk willen de meeste postverzenders tegenwoordig niet meer afgeven bij de buren.

Bijdrager
    Nikita

Bij deze zaak kan je ook gewoon ophalen als je dat wilt. Natuurlijk een beetje afhankelijk van waar je precies vandaan moet komen, hoe handig dat is. Reserveren via de site kan ook (bestelknop) voor ophalen. Bij dit artikel moet dat ook wel omdat het niet standaard op voorraad ligt.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.