2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Philip Kotler

HDD bijna vol, meer video aanwezig dan zichtbaar.

Beste forumleden,

In de loop der tijd is mijn filmcollectie aardig uitgegroeid. Vooral aangezien ik mijn films en tv-shows stream vanaf mijn iMac naar de Apple TV.
    Nu kreeg ik laatst een melding dat mijn HD van de iMac bijna vol zat en heb ik het e.e.a. verwijderd (heb nu nog ±86GB van de 500GB over).
    Enkel, wanneer ik naar ‘about this mac’ ga wordt er 300GB aan film materiaal getoond terwijl ik in mijn iTunes bibliotheek een kleine 200GB aan materiaal heb staan. Ik heb via finder op videoformaten gezocht en zodoende files verwijderd om meer ruimte te creëren (zoals files in een map het converteren en dat dezelfde file dan ook in mijn iTunes map stond door import van iTunes) alleen ik blijf met een kleine 100GB zitten welke niet te verklaren is.. iMovie map is ongeveer 10GB groot dus daar zit het niet in..

Kortom, wie kan mij helpen? Ik ga graag nog even door met de HD die in mijn iMac zit, wil over een aantal maanden toch mijn iTunes bibliotheek via een externe HDD gaan streamen (firewire) naar de Apple TV.

Bij voorbaat dank!

Bijdrager
    BoniMacX
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.