8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    doom10

HDD 2e keer kapot in 6 maanden

Laatst een bericht gepost over een raar inlogscherm, na enig vruchteloos gepruts toch maar naar ivizi gestuurd.
    Vandaag als reactie hdd kapot (eind augustus 2015 ook al) en 212€ armer. Maar akkoord gegaan omdat ik mn macbook zsm weer moet hebben..
    Zijn er mogelijkheden om ergens met kans van slagen bij apple verhaal te halen? Vind het belachelijk dat de hdd zo snel weer sneuvelt.. hij is me niet gevallen of iets dergelijks

Bijdrager
    erwinde

Op een harddisk van nog geen jaar oud zit garantie. Verhaal halen doe je bij degene waar je de harddrive hebt gekocht. Als je hem inmiddels bij een ander hebt laten repareren of vervangen kan je een garantie claim vergeten. Je moet de verkoper van het defecte product namelijk in staat stellen het probleem voor je op te lossen.

Moderator
    Night

Tuurlijk balen. Maar als je er dan toch geld voor moet betalen, waarom dan niet gelijk een SSD?

Moderator
    Night

Tuurlijk balen. Maar als je er dan toch geld voor moet betalen, waarom dan niet gelijk een SSD?

Bijdrager
    makasa

Is gewoon garantie. Dus op de juiste plek claimen.

Bijdrager
    doom10

Heb ‘m gekocht bij Ivizi heerlen. Toen ik dat daar voorlegde zei die dat op onderdelen als die halfjaar zit? Is wel al model mid 2012 dus heb ‘m al een flinke tijd. Waar zou ik dan moeten claimen? Sorry ben hier niet echt wegwijs in..:(

Bijdrager
    martfra

harddisk………. wat is dat ook alweer ???

Bijdrager
    Soulshaker

Wat je zelf doet , doe je meestal beter

Zet er nu wel een ssd in , bvb een 256GB 850 evo

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.