6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Geedee

HD-icoon weg !!!

Hellep! Heb toevallig m’n HD-icoontje dat in de dock stond (en dus niet meer op het bureaublad) weggekieperd. Daarna probeerde ik het er weer in te krijgen door het icoontje uit Home te slepen. Maar dat loste toen ook op in een wolkje. Resultaat: nergens geen HD-icoon meer. Hoe krijg ik dat terug want op deze manier kan ik aan m’n HD niet meer. :cry:

Bijdrager
    Geedee

Nog es hellep… het HD-icoon is overal weg. Ook in andere geopende mappen is het links niet meer te zien.

Bijdrager
    joffrie

Open de voorkeuren van de Finder. [command] ,
    Bij algemeen kan je aanvinken wat er op het bureaublad vertoont moet worden. En bij navigatiekolom kan je aanvinken wat er in de Finder vensters zicht mag zijn.

Daarmee zou je probleem opgelost moeten zijn, hoop ik.:wink:
    Anders zou ik niet weten.

Bijdrager
    GeeG

waarschijnlijk even uitloggen of opnieuw herstarten en je HD zal er weer voor je zijn!

Bijdrager
    computer space

Wanneer je de HD trashed is ie tot de volgende herstart geunmount. Let op: alle partities van een volume gaan tegelijk weg. Wil je OS9-style alleen één partitie tijdelijk uitschakelen dan doe je dat met het schijfhulpprgramma.

Bijdrager
    Geedee
    ”joffrie”

Open de voorkeuren van de Finder. [command] ,
    Bij algemeen kan je aanvinken wat er op het bureaublad vertoont moet worden. En bij navigatiekolom kan je aanvinken wat er in de Finder vensters zicht mag zijn.

Daarmee zou je probleem opgelost moeten zijn, hoop ik.:wink:
    Anders zou ik niet weten.

Joepie… weer terug. Zo simpel is het soms. Dankjewel. :D

Enne… mss laat ik het nu beter, veiligheidshalve, op z’n vertrouwde plaats op het bureaublad staan.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.