11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

hd gegevens onder het icoon

Ik zie hier op het forum bij screenshots veel dat mensen onder hun icon op het bureublad een weergave hebben van hoeveel er vrij is op de hd enz.
    Nu, bij mij staat dit aan, maar wat ik raar vind is dat ik niets kan lezen ervan. ik zie staan.
    74.21 GB, 6…eschikbaar

Kan ik dit op een of andere manier zelf gaan instellen dat ik zie hoeveel er vrij is?

Gr en bedankt.

Bijdrager
    Jean-Jacques

http://macwereld.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=212&Itemid=192

ehm.. 3 topics over hetzelfde niet een beetje veel?:?

Bijdrager
    Oppie

Ja, dit antwoord gaf ik zojuist ook al in een van die andere topics; stomme actie MoonDust!!!

Bijdrager
    Freek.

Helaas heb ik geen sleuteltjes meer…

:lol:

Inactief
    Anoniem
    ”Oppie”

Ja, dit antwoord gaf ik zojuist ook al in een van die andere topics; stomme actie MoonDust!!!

Een beetje beleefder kan geen kwaad.
    Deze topic is 3 maal gemaakt doordat het forum op dat moment niet werkte bij me. Plots stond deze er 3keer.

Gr

Bijdrager
    Yaris

Dan had je er zelf wel twee opnieuw kunnen verwijderen. Nu worden de reacties over drie draadjes verspreid. :?

Bijdrager
    Marius1976

Ik regel het wel even.

Maarre… wat er ook gebeurt: blijf wel een beetje vriendelijk he… zeker na al het mooie nieuws van gisterenavond.

Groet
    Marius

Moderator
    unSOUND
    Inactief
    Anoniem

Bedankt voor de informatie.
    Het is gelukt. Ik heb ook het woord ‘vrij’ moeten veranderen naar ” (leeg) omdat mijn lacie (300gb) nog altijd … toonde.

Bijdrager
    SeaTrue

hey, ik had dit probleem ook, heb het dan direct aangepast, maar nu krijg ik enkel de ’94mb vrij’ bij mijn iPod die op het bureaublad staat, Mijn interne schijf toont gewoon zijn capaciteit en dan ist gedaan.

Hoe komt dit?

Bijdrager
    Oppie
    ”MoonDust”

Een beetje beleefder kan geen kwaad.

Ik heb je in de andere topic gewoon geholpen; en mijn uitspraak hier was zeker niet onbeleefd bedoeld!
    Maar een beetje oplettendheid van jou kan natuurlijk geen kwaad…:wink:

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.