6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    willemse1

HCC Mail problemen op Ipad

Op mijn windows PC’s heb 2 emailaccounts. Een account via server van mijn website en een via HCC. Dit werkt prima en kan op meerdere PC mails “gelijktijdig” lezen en sturen.
    Echter, als ik, naast “webserver”-account welke prima op Ipad werkt, ook mijn HCC account op mijn IPad instel, kan ik geen e-mails van HCCnet meer op mijn Windows PC’s binnenhalen of versturen!!!??? . Zodra ik het HCC-account op de iPad verwijder… komen de mails weer binnen op mijn Window PC’s ??.
    Krijg indruk dat dit te maken heeft met HCC mailserver en dat deze verkeer naar de PC’s lockt op moment dat Ipad mail “aan” is? Geen Ipad instellingen probleem

Mijn vragen zijn:

1-Zijn er andere personen welke dezelfde verschijnselen hebben?
    2- Zo ja wat heb je er aan gedaan?
    3- Heeft iemand e-mail tegelijk werkend op zowel Ipad en PC?

Bijvoorbaat bedankt voor de reacties

Jos Willemse

Bijdrager
    Franky Mac

1- Klopt, ik kreeg ook een foutmelding in Thunderbird (onder OSX 10.6.8) als ik kort daarvoor email met mijn iPad had opgehaald.

2- Google gebruikt, maar niks gevonden. Uiteindelijk maar die mailbox van de iPad gewist, omdat ik toch liever webmail gebruik onderweg. Het paswoord van die mailserver is namelijk zonder encryptie en voor iedereen leesbaar op een openbaar netwerk.

3- nope

Bijdrager
    Franky Mac

ai, kan berichten niet aanpassen.

3- nope, ik heb geen PC;-)

Bijdrager
    tarun

@Franky Mac: berichten kan je aanpassen door op je avatar te staan en te kiezen voor bewerken:

On topic: ik lees dat HCCnet de mailserver blocked als je ingelogd bent. Dat verklaart mogelijk waarom mijn zus de mail niet aan de praat krijgt op haar mobiele apparatuur.

Bijdrager
    Franky Mac
    Bijdrager
    tarun

Lekker die conversie. Ik hoop dat OMT snel weer goed werkt.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.