7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    iWart

Harman/Kardon subwoofer en iMac

Vraagje:
    sinds ik de iMac heb (overigens super tevreden over) heb ik een probleem met de subwoofer van harman/kardon. Op mijn iBook doet hij het zonder problemen, op de iMac helemaal niet.
    De iMac herkent de iSub wel, maar er gebeurt nx.

Iemand een oplossing????

Tx![/b]

Bijdrager
    Nikita

Welke iMac heb je precies? Op de Intel’s wordt ‘ie alleen herkend als je er ook nog andere USB speakers aan hebt hangen. Meer info hier

Bijdrager
    iWart

tis idd een intel iMac.

Dus je bedoelt dat je de soundsticks van harman/kardon of andersoort boxjes moet hebben en die naast de subwoofer in een usbpoort moet stoppen????

Bijdrager
    Nikita

Het fijne weet ik er ook niet van, maar zoiets suggereert het artikel van Apple wel.

Bijdrager
    Jan1952

Ik had hetzelfde probleem. Ik had een iMac G4 en de iSub van Harman Kardon, in combinatie met de bij de iMac G4 Apple Pro luidsprekers. In september verkocht in mijn G4, om een nieuwe iMac 2Core Intel te kopen. De iSub hield ik vanwege het mooie geluid. Helaas doet de iSub het niet op de nieuwe iMac. Als ik in de Systeemconfiguratie kijk naar wat er op de USB-poorten is aangesloten, dan blijk de de iMac de iSub wel “ziet”, maar bij de geluidsinstellingen verschijnt niet het extra volume-regelaartje voor de iSub, zoals mijn iMac G4. Blijkbaar “doet” de geluidskaart er niets mee. Ik vond dit eigenlijk een “Windhoos” streek! Degene die mijn G4 heeft gekocht heeft nu ook mijn iSub. Via Markplaats heb ik een goed alternatief gevonden: een subwoofers systeem van Philips, de A2.310
    Zoek hier maar eens op met Google, voor €25 had ik een setje te pakken.
    http://www.google.nl/search?hl=nl&q=A2.310&btnG=Google+zoeken&meta=lr%3Dlang_nl
    Een mooi, vol geluid, de subwoofer heeft een aparte regelaar, de aan/uit knop en de master-volumeregelaar zitten op één van de satellieten.

Bijdrager
    cococool

Ook mijn iSub werkte niet meer. Gelukkig had ik op mijn Cube nog USB Apple Pro speakers, deze aangesloten op mijn intel mac samen met de iSub en alles werkt weer. Veel beter geluid, alleen het volume van de pro-speakers is vrij laag tov de iSub. De iSub staat daarom in de systeemvoorkeuren op maar 25%. Ik ben nu opzoek naar een mogelijkheid om het volume van de USB Apple Pro Speakers te verhogen, max volume in de systeemvoorkeuren is nml maar net voldoende.

Bijdrager
    zwartwit

Ik heb leopard geinstalleerd en nu werkt mijn iSub ook niet meer. Iemand die een idee heeft dit te verhelpen?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.