7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    syltheboy

Harman/Kardon Go + Play

Hallo,

Bij Amac hebben ze t/m 31 juli een actie dat je bij aankoop van een iPod de Harman/Kardon Go + Play met € 40,- korting kunt kopen. Dan kost hij € 229,- in plaats van € 269,-. Ik ben dan van plan om voor de nieuwste iPod shuffle te gaan en die voor € 50,- te verkopen. Zo bespaar ik toch nog € 15,-. Da’s niet veel maar toch wat. Is dit verstandig?

De vraag is alleen of het z’n geld wel waard is. Ik wil er overigens een iPod classic in stoppen.

Bijdrager
    Godfather

Haha, wat wil je nu precies horen? Je wint er 15 euro mee. Dat is waar. Maar het verkopen ervan kost tijd en ik weet niet hoe verveeld jij bent maar voor dat anderhalve tientje ben ik hem liever kwijt dan rijk op die manier.

Het is een beetje te vergelijken met 20 kilometer omrijden voor 15 euro… Je betaalt alsnog 5 euro aan benzine en je hebt een klein uur met het kopen ervan en het heen- en terug rijden verspild. Tsja… ik vind dat de moeite dus niet waard maar er zijn legio mensen die dat wel nuttig vinden.

Bijdrager
    syltheboy

Die € 15,- is toch mooi meegenomen, toch? Ik bedoel, ik heb nog ongeveer 5 weken zomervakantie en ik hoef die iPod shuffle alleen maar op marktplaats en tweakers te zetten om hem kwijt te raken. Voor mij is die € 15,- toch weer 5 uur werken, dus zo kan je het ook bekijken en die advertentie plaatsen en het afhandelen is meestal zo gebeurt.

Is het z’n geld trouwens wel waard? Ik kan hem namelijk ook voor 200 euro tweedehands kopen.

Bijdrager
    Godfather

Akkoord, als 5 uur werken je 15 euro oplevert dan begrijp ik je post. Doen.
    Tweedehands is een beetje persoonlijke voorkeur, ik hou er niet van maar als ze nog goed zijn en je hebt geen probleem met andermans afdankertjes dan zou ik daar voor gaan.

Bijdrager
    syltheboy

Ik heb ook altijd liever nieuw, maar als ik met een tweedehandse 54 euro bespaar dan is het misschien de moeite wel waard. Maar ja, de verkoper op marktplaats heeft hem volgens mij al aardig lang en er zit dan ook geen garantie meer op. Hij is overigens wel in nieuwstaat.

Edit: Ik kreeg net een mailtje van de koper en hij zei dat hij hem net 2 jaar heeft, dus dan is 200 euro echt te veel. Hij heeft ook geen koopbon en er zit dus ook geen garantie meer op. Nou, dan koop ik liever een nieuwe.

Bijdrager
    hopsa

ik heb een beter idee, je geeft die ipod aan iemand cadeau voor sinterklaas of kerst of omdat diegene jarig is!

briljant!

Bijdrager
    syltheboy
    ”hopsa”

ik heb een beter idee, je geeft die ipod aan iemand cadeau voor sinterklaas of kerst of omdat diegene jarig is!

briljant!

Ja, dat zou inderdaad ook kunnen.:wink: Nu begin ik te twijfelen of ik niet beter even kan wachten totdat hij nog goedkoper wordt, want ik heb hem nog niet echt nodig en ik heb eigenlijk al genoeg geld uitgegeven.

Edit: Ik heb hem toch maar niet gekocht, maar zou hem ooit nog wel eens willen aanschaffen. Als hij 175 euro is, dan koop ik hem waarschijnlijk gelijk. Laad de iPod touch 2G hier eigenlijk wel in op?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.