8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Macchiavelli

Harman Kardon Soundsticks probleem een kanaal

Ik heb via ebay voor een leuk prijsje HK soudsticks + iSub kunnen kopen (tweede hands) nu krijg ik ze binnen en blijkt dat een kanaal het nauwelijks doet, die kraakt alleen maar. Heeft iemand hier ervaring mee?? of weet iemand een oplossing??

Bijdrager
    Oupro

Ik ben bang dat je een miskoop hebt gedaan. Het lijkt me dat de vorige eigenaar hem heeft opgeblazen.

Eventueel kun je hier je vraag aan HK zelf stellen.

Bijdrager
    Mark Kokos

mmm, ik zou de verkoper heel hard gaan schoppen, want hij is denk ik gwoon kapot…
    BALEN!!!:oops:

Bijdrager
    lsmisch

Soundsticks i (via usb) of soundsticks ll (via hoofd telefoon)?
    en is het niet gewoon een slecht kontakt?

Bijdrager
    Macchiavelli

via USB en het zou inderdaad een slecht contact kunnen zijn maar welke aansluiting ik ook test het wordt niet beter. Misschien wat smerige contacten in de iSub maar je wat dan…..

Bijdrager
    lsmisch

In een winkel van elektronische onderdelen kan je een spuitbus kopen met een spray om kontakten te reinigen.
    Dus als ik het goed begrijp de sticks verwisselen geeft steeds hetzelfde kanaal dat smerig klinkt dus kan het niet aan de sticks liggen.

Bijdrager
    Macchiavelli

Inderdaad als ik speakers omwissel doet de andere het dus ligt het aan het kanaal en niet aan de speaker. Ik heb inmiddels ook reactie gekregen van HK (dank zij visualFreak) ik moet hen even bellen.

misschien moet ik maar even spuitbusje halen….

Ik ga HK even bellen… later meer!!

Bijdrager
    KP

mooi:) las net je andere topic…. ik heb net een nieuw setje soundsticks…met 3,5 mm jackplugg idd…kan ie ook zo aan mijn ipod… super mooi:)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.