6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    tommekevda

hardware azerty naar qwerty

Hi All,

Enkele maanden geleden heb ik een macbook pro gekocht zonder touchbar met een azerty keyboard layout.

Recent ben ik begonnen in qwerty te typen.
    Ik heb de meeste van mijn toetsenborden al vervangen maar het toetsenbord van mijn macbook pro lijkt me nogal moeilijk te vervangen. en om speciaal voor een nieuwe keyboard layout een nieuwe macbook te kopen is nogal decadent:)

in principe lukt het blind typen al goed, maar het zijn zo de “speciale” gevalletjes waar ik moeite mee heb.

Nu wou ik eventueel stickers overwegen om over het toetsenbord te plakken.
    Kan iemand me in de juiste richting sturen om azerty naar qwerty US international stickers te bekomen?

ik ben al wat aan het googlen geweest maar vind niet meteen mijn volle goesting.

Thx

Moderator
    Night

Kijk anders eens naar een siliconen-cover, zoals bv. van deze leverancier (zijn er veel aanbieders, hoor)

Let op dat deze covers meestal type-gebonden zijn. Let ook op de vorm van de enter-toets, die is bij diverse landen/uitvoeringen anders.

Bijdrager
    tommekevda

Thx. Ik had helemaal niet aan AliExpress gedacht…

Bijdrager
    Hyrax

Je kunt de topcase laten vervangen bij een AASP, maar dat zal je rond de 500-600 kosten als je het ‘echt goed’ wilt doen

Moderator
    Night

Als TS het al heeft over ‘stickertjes plakken’ dan denk ik niet dat dat het hem gaat worden;-)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.