6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Mac_Laurens

Hardnekkige afdruk op MacBook Pro

Hey

Sinds enkele maanden gebruik ik mijn nieuwe MacBook Pro (voorlaatste model). Sinds enkele dagen is het me opgevallen dat er door mijn linkerhand een afdruk in het aluminium is ontstaan, maar ik krijg ze er niet uit. Met water geprobeerd, niets, een beetje eau-de-cologne (sja er was geen gewone alcool meer…), maar dat werkte evenmin. Iemand een idee?

Bedankt
    L.

Bijdrager
    verwijderd-profiel
    Bijdrager
    Digipics

Ken je cockpitspray ? dat is iets dat gebruikt word voor het opfrissen van je dashboard in de auto, gebruik nu een pluisvrij doek en spuit de spray op het doek, niet op je Mac, en dan wrijf je met het doek op de vlek, en de rest van de behuizing !

Ik durf wedden dat je Macbook der nog nooit zo mooi uitzag, dan na deze poetsbeurt !

MVG, Jeff C.

Bijdrager
    Mac_Laurens

Heb je daar zelf ervaring mee (op macbook pro’s)? Heb gewoon schrik dat ik omdenduur meer kwaad doe dan goed met al die chemische toestanden…

Alvast bedankt.

Bijdrager
    fenkikon

Apple schrijft dat je alleen een vochtige doek mag gebruiken om je Mac schoon te maken. Ik zou niet zomaar autoartikelen gaan gebruiken voor je Mac. Kan best werken maar het is niet gemaakt voor een computer!
    Ik heb ook weleens last van die vlekken en vaak gaat het ook gemakkelijk weg met een beetje spuug. Misschien ook geen ideale oplossing, maar het werkt wel!

Bijdrager
    Soulshaker

Kans is klein dat je die plek nog weg krijgt.

Gebruik eens ontsmettingsalcohol .
    Het reageert niet met het aluminium , ik gebruik het zelf ook .
    Nooit problemen met gehad , en in tegenstelling met gewoon water ontsmet het ook je mac. ( een keyboard bevat meer bacteriƫn dan een wc bril)

Enkel voor het scherm gebruik ik een doek , bevochtigd met water.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.