7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

    Bijdrager
    Hans Luyendijk

    Hardnekkig iCloud probleem

    Dit is raar: bij Systeemvoorkeuren krijg ik steeds de melding dat er iets mis is en dat ik opnieuw moet inloggen. Dat doe ik braaf, maar kom terecht in een loop van wachtwoorden, aanmelden, wachtwoorden, aanmelden etc. Wet iemand hoe ik uit deze gekmakende draaimolen kom? Bedankt bij voorbaat!

    schermafbeelding


    Bijdrager
    GoeieDag

    Log helemaal uit, uit iCloud en weer in.


    Bijdrager
    Hans Luyendijk

    Tuurlijk! Maar dan krijg ik deze melding:

    :


    Bijdrager
    GoeieDag

    Ook wel eens gezien. Herstarten van Systeemvoorkeuren, of anders de hele Mac lost dit wel op.


    Bijdrager
    Hans Luyendijk

    Bedankt GoeieDag, maar dat heb ik natuurlijk al (vele malen) geprobeerd, maar – helaas! dat helpt niet…


    Bijdrager
    Hans Luyendijk

    Met command-R opnieuw geĂ¯nstalleerd; probleem opgelost! Dank.


    Bijdrager
    GoeieDag

    Ik wilde nog voorstellen om via iCloud.com de Mac te verwijderen.

    Maar idd, zoals jij het hebt gedaan werkt ook.

    Fijn dat het is opgelost.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.