6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Boogaardt

Hardnekkig hardware defect iPhone 4

Hallo allemaal,

Gisterenochtend was ik bezig met mijn iPhone, plotsklaps valt het beeld uit, deed niks bijzonders! Knopjes reageerden niet meer, harde reset werkte zelfs niet!

Aan iTunes gehangen, begint hij ineens met trillen en stopt daar niet meer mee… op internet gezocht, blijkt dat je hem ‘leeg’ moet laten trillen… heeft 2 uur geduurd…

Op verschillende fora werd aanbevolen hem daarna weer aan de lader te leggen. Maar helaas… zodra hij ook maar een beetje stroom heeft of aan de lader ligt begint hij met non-stop op volle toeren te trillen.

’s Avonds naar T-Mobile gebeld. Zij kenden het probleem niet en wilden dat ik hem opstuur. Ben hem nu dus 3 weken kwijt. Vervangend toestel was niet mogelijk omdat er natuurlijk geen voorraad iPhone 4’s is.

Men noemde het een hardnekkig hardware defect.

Ik heb het gevoel dat ik de enige ben omdat er niets te vinden is over mijn exacte probleem. Zijn er toevallig meer mensen met dit probleem? Zo niet, is dit topic misschien nuttig voor mensen die dit topic op een later tijdstip terugvinden.

Blijkbaar is de iPhone 4 ook naast de Antennagate niet helemaal zonder fouten!

Edit: Excuus, iPhone hardware forum over het hoofd gezien. Kan dit topic verplaatst worden?

Bijdrager
    Huibregt
    Boogaardt op 16 september 2010

Blijkbaar is de iPhone 4 ook naast de Antennagate niet helemaal zonder fouten!

Van geen enkel product dat in massa wordt gemaakt zijn alle exemplaren zonder fouten. Er slippen altijd wel (bijna) defecte exemplaren door de kwaliteitscontrole heen. Ook software is nooit helemaal bugvrij. Helaas, maar dat is de realiteit.

Bijdrager
    Boogaardt

Klopt inderdaad… Wat me alleen verbaasde is dat hij er abrupt mee stopte. Ik zat wat op de Twitter App te kijken, plotsklaps het scherm zwart en dus een acute totale brick. Heeft een dikke maand 100% naar behoren gewerkt!

Bijdrager
    haticee

Ik had precies hetzelfde!
    Gister ging mijn iphone 3GS vanzelf uit en na een uurtje ging het de hele tijd trillen.
    Het gebeurde s’nachts dus dat was een slapeloze nacht voor mij.
    Wat is er daarna gebeurd want nu is het wel opgestart bij mij door opnieuw te laden ,
    ik denk toch dat ik het terug stuur voor de zekerheid.

Bijdrager
    Boogaardt

Heb uiteindelijk contact gehad met T-Mobile en hem teruggestuurd. Is kosteloos vervangen op rekening van Apple (was hem wel 1,5 week kwijt).

Bijdrager
    haticee

mijne doet het nu wel maar voor het geval dat het weer gebeurd zal ik dus ook contact opnemen met hun

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.