9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Emvdvee

Hardloop route maken in Kaarten

Hallo,

Als hardloper wil ik af en toe in een nieuwe omgeving rennen. Aangezien die route dan nieuw is, leek het mij prettig om de route te maken met Kaarten op mijn Mac. Hierna de route doorzetten naar mijn Iphone, navigatie aanzetten en rennen maar….

Tot mijn verbazing ( en ook wel irritatie) lukt het mij niet om een route te maken. Het moet toch mogelijk zijn om een begin- en eindpunt te markeren en dan de route ertussen zelf samen te stellen totdat ik het aantal gewenste kilometers heb?
    Het lijkt mij zo logisch dat deze mogelijkheid bestaat. Daarom denk ik ook dat ik iets niet helemaal goed doe/begrijp.

Iemand ervaring, tips of andere mogelijkheden om dit wel te realiseren?
    En mocht mijn vraag bij voorbaat al erg dom zijn; bij deze dan alvast mijn welgemeende excuses:))

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Rickje

Die optie zit er niet in. Klaar, punt uit. Apple denkt er blijkbaar anders over dan jij;)

Er zijn vast alternatieven.

Bijdrager
    Emvdvee

@Rickje,

Dat is een duidelijk antwoord:lol:! Bedankt daarvoor en ik ga op zoek naar het alternatief.

Bijdrager
    Rickje

Heb ook even gegoogled. Is dit wat? http://www.runningmap.com
    Op je computer in de browser je route maken en een App voor tijdens het rennen., lijkt het.

Inactief
    Anoniem

Deze werkt heel aardig.

Bijdrager
    iquik

Ik heb zelf goede ervaringen met Runkeeper. Daar kun je makkelijk zelf routes maken op de kaart. Deze komen dan ook beschikbaar in de app die je op je iPhone hebt.

Bijdrager
    Schrijnie

Zelf gebruik ik Endomondo. http://www.endomondo.com .Je hebt een gratis versie en een betaalde versie. De gratis versie doet wat ik nodig heb.

Je kunt routes maken voor div. sporten, ik gebruik m om te fietsen. Je maakt de route via de website en deze wordt dan automatisch doorgezet naar de app op mijn iPhone. Ik durf niet te zeggen of de audiocoach je ook de route opnoemt tijdens het rennen, dat heb ik nog niet geprobeerd, rijd zelf altijd een route naar eigen inzicht en gebruik de app alleen om bij te houden waar ik ben geweest.

Bijdrager
    KarelWillem

Ja absoluut Runkeeper.

Maak je route op Runkeeper.com, en gebruik deze in Runkeeper op je iPhone.

Bijdrager
    Emvdvee

Mooie hoeveelheid goede tips! Mijn dank is groot:)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.