8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    jorikk

Hardeschijf tik bij kanteling, nieuwe macbook pro

Hi,
    Vraagje voor mensen die wellicht ook een nieuwe macbook pro hebben. Als ik deze kantel hoor ik een tikje in de hardeschijf. Rechts onderin naast het trackpad. Nou weet ik dat er beveiligingen zijn voor beweging op harde schijven. Echter weet niet of deze tik daar wat mee te maken heeft. Voor de rest werkt hij eigenlijk prima. Hebben andere mensen deze tik ook?

Groet,J

Bijdrager
    Brainiac

Ik zou ‘m dadelijk terugbrengen.. .

Bijdrager
    MouseMighty

Ik heb het niet als ik hem kantel maar wel als ik hem laat vallen, duidelijke tik. Heb het net nog even gecheckt en ja tijdens het grote crash geluid ook een duidelijke tik. Wel eens gehoord van de Sudden Motion Sensor? :wink:

Bijdrager
    jorikk

Tuurlijk heb ik daar van gehoord. Echter bij mijn vorige macbook pro viel het me veel minder op. Wellicht omdat de HD nu dichter tegen de bovenkant van de macbook ligt. Vandaar de vraag

Bijdrager
    MacX

Er bestaan geen domme vragen, wel domme antwoorden!

Bijdrager
    lumpii

Ik heb het ook met mijn nieuwe MacBook, een beetje bewegen en er komt een klik rechts van het trackpad. Als je een youtube filmpje kijkt op dat moment heb ik ook al een paar keer een freeze van 1 a 2 seconden gehad….

Bijdrager
    Pieterr

@MacX: Leuke site, Wim. Kende ik nog niet.

Bijdrager
    carpebios
    ”MacX”

Er bestaan geen domme vragen, wel domme antwoorden!

Dat is niet waar, vragen die je op kan zoeken, of voor het oprapen liggen zijn dom.
    Zoals een leerling die aan zijn docent vraagt, hoe laat het college begint. Dit is een domme vraag, want dat kan hij in zijn rooster zien.

Maar om ontopic te blijven.
    Ik had deze tik niet, maar wel als ik hem schijn hield dat hij opeens hard ging zoemen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.