6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    McGates

Harde schijf vervangen van PBg4 1,5 17″

Hallo allemaal,wie kan mij op weg helpen? de HD (toshiba mk8026gax 5400rpm van mijn powerbook
    1.5 geeft een fatale hardwarefout melding aan Schijhulpprogramma nadat de Pb niet meer opstartte.
    Vervang schijf!!!

Wie weet de juiste manual met afbeeldingen te vinden.Let wel de 17 inch versie.
    Alvast bedankt.
    Ben van plan er een 100gb seagate momentus 7200 rpm in te zetten of geeft dat toerental een een probleem?
    Experts?Wie?

Bijdrager
    Turbanus

Heb je niet genoeg aan het voorschrift van Apple?

voorschriftpage

Bijdrager
    Edwin66

Hier moet het zeker lukken : http://www.ifixit.com/Guide/

Bijdrager
    bassmac

die 100 GB 7200 toeren schijf, was er niet een verhaal dat 7200 toeren voor een 2,5″ schijf niet zo’n snelle datadoorvoer hadden, ander technisch systeem o.i.d. als de 120 en meer 5400 toeren harddisken? Heb dat rond november ergens gelezen??
    (zal wel in een van die ” ik kan niet wachten op m’n nieuwe mac” draadjes zijn geweest)
    Wie is zo technisch?

Bijdrager
    McGates

bedankt de schijf is eruit,kan ik die seagate met 7200rpm als vervanging gebruiken?

Moderator
    unSOUND

Dat kan inderdaad, de vraag is of het zin heeft… Het ligt er helemaal wat je er mee doet natuurlijk, snellere toeren hebben maar af en toe ECHT een voordeel, soms is het aantrekkelijker om een hele grote schijf te nemen op een lager toerental…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.