5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Sachin

harde schijf draait z0t

Hallo,

De harde schijf in m’n PowerBook zit constant lawaai te maken. Vroeger was m’n PowerBook zeer stil! Nu is het alsof ik een virusscan doe en m’n harde schijf dus serieus in gebruik is. Hierdoor gaat m’n PowerBook héél traag … Het vraagt veel tijd voordat een simpel programma zoals Safari gestart is… Omdat m’n harde schijf zo belast wordt moet ook de koeling aanslaan en daardoor wordt m’n toestel nog luider. Raar! Dit heb ik nog nooit meegemaakt!

Moest ik de tools hebben zou ik m’n harde schijf defragmenteren. Maar ‘k vraag me af of dit de enige reden is …

Binnen enkele weken (net voor ik op vakantie ga) zal ik m’n PowerBook binnendoen zodat de optische drive kan hersteld worden want die is ook kapot:( Gelukkig heb ik nog garantie… Misschien moet ik ook eens aan Apple vragen wat er zou kunnen schelen met m’n harde schijf of heeft iemand van jullie een idee?

Bedankt!

Fabian

Bijdrager
    XXX

ik wil je niet verontrusten, maar ik had het hetzelfde met mijn HD, alles ging steeds langzamer en uiteindelijk stond m’n HD gewoon stil … snel een backup maken en je HD vervangen

Bijdrager
    Sachin
    ”XXX”

ik wil je niet verontrusten, maar ik had het hetzelfde met mijn HD, alles ging steeds langzamer en uiteindelijk stond m’n HD gewoon stil … snel een backup maken en je HD vervangen

:roll:

kga binnenkort terug backup nemen

moet ik toch doen voor m’n dvd/cd-rw vermaakt wordt

:?

Bijdrager
    macpro
    ”larridon”

Alleen maar een backup omdat je dvd/cd-rw wordt vermaakt?:o
    Wacht dacht je van regelmatige backup’s zodat je niet in de problemen komt als het crash-spook opduikt?:?

Bijdrager
    Sachin
    ”macpro”
    ”larridon”

Alleen maar een backup omdat je dvd/cd-rw wordt vermaakt?:o
    Wacht dacht je van regelmatige backup’s zodat je niet in de problemen komt als het crash-spook opduikt?:?

Crash spook nog nooit meegemaakt onder Mac:) ‘k Ben een switcher (vooral daarvoor). ‘k Neem toch héél vaak backups dus als’t spook toch komt is de schade beperkt:)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.