7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Moderator
    Strifer

Harde Schijf

Ik heb deze schijf van Toshiba besteld/gekocht: PX1220E-1G25

Zonder eigenlijk te weten of hij wel werkt:) Het schijnt niet op de verpakking te staan. Het is er een van Toshiba met 320 GB harde schijf op USB 2. Die ga ik eigenlijk alleen maar als een back-up gebruiken. Maar ik vroeg mij eigenlijk af of dit zomaar ging werken…. ik ging er eigenlijk vanuit van wel. Werkt ie niet.. dan gaat ie terug.

Ik heb op het forum een soortgelijke schijf gevonden en iemand die hem in z’n Mac gebruikt, volgens mij werkt ie daar.

Gaat ie niet werken of werken bijna alle harde schijven op een Mac zoals ik denk? Het is en blijft natuurlijk een vrij normale harde schijf.. volgens mij dan:)

meer info:
    http://www.kieskeurig.nl/product/36300C3DA502E6E7C1257126003EC8DD.htm

Bijdrager
    PietjePuk

Dat moet gewoon werken zoals elke andere harde schijf met USB 2.

Moderator
    Strifer

okay cool, dat dacht ik al:)

Bijdrager
    Deskman

Even formatteren met DiskUtility en je hebt de boel klaar. Meestal zijn ze voor Windowd geformatteerd of helemaal niet…

Bijdrager
    Nisei

Maar ervan opstarten zal niet gaan, dan had je een firewire schijf moeten kopen.

Bijdrager
    PietjePuk

Even een vraagje ivm dit onderwerp.

Ik had dacht ik mn externe HD verdeeld in 2 partities, één in Mac OS journaled en een andere dacht ik in FAT32.

Maar nu kijk ik en is het stuk dat FAT32 bedoeld is nu ook OS journaled.

Gaat mn oorspronkelijk opzet dan niet? Moet alles één structuur zijn?.

Bijdrager
    trabant

Mogelijk heb je je ‘verklikt’ of vergeten aan te geven hoe groot de eerste partitie moet zijn, zodat DU de hele schijf formatteerde. Gewoon nog eens proberen en goed kijken/lezen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.