7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    fozzy

haperende toets (B) op toetsenbord nieuwe alu iMac(opgelost)

Heb je een mooie nieuwe iMac, hapert na een paar weken een toets.
    Je moet bijna door het toetsenbord heendrukken, wil ie af en toe werken.

Gelijk maar een mailtje gestuurd naar de leverancier met de vraag of ze een nieuwe bestellen binnen de garantie.
    Gelukkig had ik het oude toetsenbord nog liggen van de vorige iMac die nu in bezit is van een dief, of opkoper….:mrgreen:

Bijdrager
    Oppie

Ok, en je boodschap is…?

Bijdrager
    fozzy

Mag ik ook n keer wat melden?? Zie wel vaker ‘nutteloze’ meldingen voorbij gaan, dus ik dacht….. :innocent:

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Je kan het ook hier melden.

http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=112450&highlight=klacht+imac

Natuurlijk mag iedereen zijn boodschap kwijt, maar om het overzichtelijk te houden is het beter om hiervoor geen nieuw topic aan te maken. Maar ik vraag me wel af hoe je een oud topic omhoog kunt krijgen want dat weet ik ook niet. Is het wel mogelijk?

Bijdrager
    Oppie
    ”fozzy”

Mag ik ook n keer wat melden?? Zie wel vaker ‘nutteloze’ meldingen voorbij gaan, dus ik dacht….. :innocent:

Da’s waar… Hier dan je 15 seconds of fame!:P

Oude topics komen na posten gewoon weer omhoog in het forum-overzicht (niet in de voorpagina natuurlijk).

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Kijk en ik heb het idee dat de meeste mensen toch de voorpagina bekijken. Maar dat is geen exuses om dan maar een nieuw topic te openen.:)

Bijdrager
    fozzy

Wil je ff wat melden…..moet je eerst n half uur het prachtige zoeksysteem van OMT nazoeken.

Nou ja, t maakt ook niet uit. Wou het gewoon effe kwiet.
    Nieuwe toetsenbord is al onderweg, dus..opgelost maar weer.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.