8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    wynand

Haperend trackpad Macbook Pro ML

Hallo mede forumleden,

Zijn er meer mensen met dit probleem?
    Ik heb nu al een aantal keer gehad sinds de upgrade naar ML dat mijn trackpad niet meer alle bewegingen herkent. Dus knijpen voor Launchpad en vegen voor Mission Control. Dit zijn functies die ik best vaak gebruik. Het betreft een Macbook Pro 13 inch van 2010. In Lion nooit problemen gehad hiermee. Pas als de computer opnieuw is opgestart werkt alles weer normaal.

Bijdrager
    MaartenSeuntjens

Dit klopt, bij mij was het in begin ook maar na 1of 2 keer opnieuw opstarten werkte alle bewegingen terug vlot, ik heb een MacBook Air 2012.

Bijdrager
    wynand

Dank je wel voor je reactie. Ik merkte het vanavond weer dus toen heb ik het gelijk hier gepost. Verder heb ik dit keer niets gedaan, ook niet opnieuw opgestart. Nu werkt het spontaan weer. Heel vreemd

Bijdrager
    Zjev

ik heb sinds een week een MacBook Pro 15″ Retina en daar werkt het trackpad ook niet goed, ik kan niet scrollen. De rest van de trackpadbewegingen werken wel goed. Ook komt het regelmatig voor dat na het ontwaken uit slaapstand het bureau blad grijs is? en dus de gekozen achtergrond niet herkend.

Bijdrager
    hansderk

Bijzonder, bij mijn nieuwe Macbook Pro Retina doet de trackpad het in het begin ook extreem raar en verspringt naar alle kanten maar dat is na even gebruik verdwenen. Ik zocht al waar ik het kon calibreren maar dat is er volgens mij niet?

Bijdrager
    hansderk

Ik heb de update er vandaag opgezet en alle problemen met het trackpad lijken als sneeuw voor de zon verdwenen gelukkig!!

Bijdrager
    lordoftheflatbush

Ik heb een MB pro retona met dezelfde problemen. Ook na de 10.8.1 update
    Probleem meestal in Safari met scrollen in webpaginas.

Bijdrager
    hansderk

Klacht was toch niet helemaal weg. Een reset, adapter er in, shift/control/option en aan/uit indrukken en tegelijk loslaten werkte wel!! Je ziet dan het lampje op de stekker van oranje naar groen knipperen. Nieuw aanzetten en probleem is dus verholpen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.