21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:

Bijdrager
    tigrann

haperend beeld bij lezen DVD

Een vriend van mij heeft een paar films op DVD gezet maar als ik deze wil kopieren naar mijn harde schijf, blokeerd heel den boel. Hoe komt dit?
    Ik kopieer ze naar mijn harde schijf omdat als ik ze afspeel rechtstreeks van DVD-rom hapert het beeld bij het kijken.
    Hopelijk kan iemand mij helpen deze problemen op te lossen.
    Alvast bedankt.
    Groetjes

Bijdrager
    TheBT

Heb je al eens de dvd proberen af te spelen via een ander programma zoals VLC?
    Hier is de link naar het VLC programma: http://www.videolan.org/vlc/

Bijdrager
    Aqua1

Heb je genoeg vrij geheugen ? Stop andere programma’s, herstart eens. Hoeveel ram heb je ?
    Het zou volgens mij moeten werken vanaf je dvd-speler. Kopieren moet niet nodig zijn.

Bijdrager
    JeePee

Geef eens wat meer info over je Mac, zoals wat Aqua vraagt en wat voor DVD-speler heb je? Welke versie? Etc.

Bijdrager
    tiny

Ik ben geen DVD-freak maar volgens mij kan je niet zomaar een DVD naar de harde schijf kopiƫren en ze dan afspelen.

In deze link vind je wat er hier in het forum al eerder is besproken over het rippen van DVD’s. Ik heb de pagina trouwens gevonden met de zoekfunctie van het forum…

Bijdrager
    tigrann

Vrij geheugen heb ik nog genoeg,
    Mijn PC is een Athlon XP 2000+, 256MB ROM, LG 16/48 DVD player,
    ATI Radeon VE 32 MB DVI

Bijdrager
    drscsi

Ah, dat zal het zijn dan :wink: :lol:

Bijdrager
    tigrann
    ”TheBT”

Heb je al eens de dvd proberen af te spelen via een ander programma zoals VLC?
    Hier is de link naar het VLC programma: http://www.videolan.org/vlc/%5B/quote:988dd63092%5D

Via dit programma is het beeld al vloeiender, maar bij sommige dvd’s duur het zo lang tegen dat hij opstart
    behalve het geluid hapert een beetje of is dit normaal?

Bijdrager
    tigrann
    ”drscsi”

Ah, dat zal het zijn dan :wink: :lol:

wat??

Bijdrager
    drscsi
    ”tigrann”

wat??

”tigrann”

Mijn PC is een Athlon XP 2000+, 256MB ROM, LG 16/48 DVD player,ATI Radeon VE 32 MB DVI

Was grapje. :innocent:

Ik weet niet of je op een Macforum veel bruikbare programma’s of hulp kunt krijgen. Het kopieren naar de harddisk van een Dvd moet normaal gewoon gaan. Lukt het niet kan je op een Mac bijvoordbeeld DvdBackup gebruiken. Voor de Pc zal zoiets ook wel bestaan.

Bijdrager
    tigrann

Toch bedankt. Grapjas.
    Mag ik eens uw mening?
    Wat denk je heb ik mij een goed PC aangeschaft?? :D

Bijdrager
    drscsi

Als je er zelf tevreden mee bent, heb je een goed Pc aangeschaft. :?

Bijdrager
    Syndic
    ”tigrann”

Wat denk je zelf? :?

Bijdrager
    iTijn

Ik wil je wel helpen met een pc probleem…. maar dan komt het macosx.nl doodseskader langs in Delft:)

Bijdrager
    Superfly
    ”tigrann”

Toch bedankt. Grapjas.
    Mag ik eens uw mening?

Ja, een 2Ghz die niet eens normaal een dvd afspeelt. :D

Bijdrager
    tiny

Tigrann,

Dit is een Mac-forum. De meesten hier weten niks van peecees en willen er ook niets van weten. We werken niet voor niets met Macs. Afgezien van het gebrek aan kennis is hier dus ook een gebrek aan welwillendheid. Het lijkt me handig als je deze vraag ergens anders stelt. Overal behalve hier, zou ik haast zeggen.

Sterkte d’rmee

Bijdrager
    JeePee
    ”tigrann”

Vrij geheugen heb ik nog genoeg,
    Mijn PC is een Athlon XP 2000+, 256MB ROM, LG 16/48 DVD player,
    ATI Radeon VE 32 MB DVI

Ben wel heel erg benieuwd wat je hier brengt… Hoe kom je hier? Heeft iemand je dit forum aangeraden ofzo?:roll:

Trouwens, bij mij ontbreekt het niet aan welwillendheid, maar ik word altijd wel moe van PC-problemen…:wink: Bij de Mac heb ik dat niet…:roll: Hoe zou dat nou toch komen…:P 8)

Bijdrager
    Ruben
    ”JeePee”

Trouwens, bij mij ontbreekt het niet aan welwillendheid, maar ik word altijd wel moe van PC-problemen…

Hier hetzelfde.:-P “Ontbreken van welwillendheid” (wie heeft die bewoording bedacht zeg!) klinkt wel erg zwaar, maar als switcher heb ik inderdaad ook vaak “geen zin” me nog in PC problemen te verdiepen, ik ben tenslotte niet voor niets geswitched na 18 jaar Micro$oft ellende! Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik mijn Mac vaak als excuus gebruik als PC mensen die mij niet al te best kennen om advies vragen. “Sorry, geen idee, ik heb een Mac” gebruik ik zeer regelmatig als excuus om er maar lekker vanaf te komen zonder scheve gezichten.:-D

Bijdrager
    tiny
    ”iRuben”

“Ontbreken van welwillendheid” (wie heeft die bewoording bedacht zeg!)

ikke :innocent:

Bijdrager
    JeePee
    ”iRuben”

”Sorry, geen idee, ik heb een Mac” gebruik ik zeer regelmatig als excuus om er maar lekker vanaf te komen zonder scheve gezichten.:-D

Hmm, goed idee, alleen weet ik in mijn familie ook het meeste van PC’s…:roll: Zegt genoeg over mijn familie:wink:

Bijdrager
    drscsi

‘Welwillendheid’ heb ik meestal wel. Ik zeg dan . Goh bij mij op de Mac gaat dat gewoon standaard. Dat zou toch op zo’n moderne Pc ook gewoon moeten kunnen. :innocent:

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.