7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    macses

hangslotje in menubalk krijgen

goedemorgen,

ik ben op zoek naar iets dat ik vroeger eens heb aangezet, maar weet niet meer waar ik dit kan instellen. Het gaat om het slotje dat verschijnt in de menubalk aan de rechterkant waar je op klikt en dan schakelt je schermbeveiliging in. Als je dan een toets aanraakt dan vraagt hij om een wachtwoord alvorens de computer weer te ontgrendelen. Heb op het forum gezocht naar ontgrendelen, beveiligen computer, maar ik vond het niet terug…

alvast heel erg bedankt

Peter

Bijdrager
    Esquare

Sleutelhangertoegang -> Voorkeuren -> Algemeen.

Bijdrager
    Yaris

Indien je gezocht had op slotje schermbeveiliging dan zou je dit gevonden hebben:

Sleutelhangertoegang > Voorkeuren > Algemeen > Toon status in menubalk aanvinken.
    Je kunt dan met één muisklik de boel op slot zetten.

Bijdrager
    macses

ok, toch erg bedankt jongens!

groeten

Peter

Bijdrager
    1984

Plotseling kan ik ook niet meer vinden waar ik iets moet instellen, ik dacht het bij weergave opties te vinden, maar telkens duikt dat info balkje overal weer op.([size=9:20c0283c18] Bij Os 9 had je die helpbalonnen[/size:20c0283c18])
    waarschijnlijk gebruik ik een verkeerde zoekterm , tot nu toe nergens iets gevonden, en zover ik weet zijn deze met een update tevoorschijn gekomen…?

Wat zie ik over het hoofd:oops:

Bijdrager
    Yaris
    Bijdrager
    1984

’Show the URL of links in the ToolTips’. was niet aangevinkt,
    Verder komt het ook voor als Safari niet is geopend, eigenlijk bij alle programma’s en in de menu balk verschijnt het balkje met uitleg…

Wat zie ik over het hoofd:?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.