8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    MousieBunnyBuns

Hangslot weigert te ontgendelen!

Hey,

Met dit warme weer en een zeer langdurige sluimerstand, liep mijn Macbook Pro vast. Ik kon helemaal niet meer doen. Ik heb hem verschillende keren aan/uit gezet zonder effect. Dus heb ik de “command + R” –> OS X installeren of opnieuw installeren gebruikt. Dit verliep zonder enig probleem.

Opstarten, wachtwoord typen en direct operationeel. Ik merkte op dat mijn datum en tijd verkeerd was dus wou ik deze aanpassen via systeemvoorkeuren. Ik wil mijn hangslot ontgrendelen en ik krijg dit: “Systeemvoorkeuren probeert het voorkeurenpaneel ‘datum en tijd’ te ontgrendelen. Geef de naam en het wachtwoord van een beheerder op op dit toe te staan.” Ik typ alles correct in en niets … Ik heb zelfs verschillende combinaties geprobeerd (Ge weet nooit … ) Mijn kaderke gaat eens over en weer … en niets! Normaal gezien moest ik in het verleden nooit mijn naam typen. Ook als ik mijn Itunes wil opstarten, moet ik eerst de nieuwste versie downloaden en krijg ik opnieuw dezelfde kader en mijn hangslot wilt niet open. Ik kan alles doen op mijn Mac maar geen instellingen veranderen of iets installeren.

Ik ben ingelogd via mijn beheerdersaccount (er staat maar 1 account op mijn mac). Normaal is de inlogcode bij het opstarten toch dezelfde voor hangslot? Ik heb geen andere wachtwoorden op mijn mac staan.

Wie kan mij helpen?
    Alvast bedankt!

Bijdrager
    iMac Lover

Bij mijn Mac mine
    Is mijn wachtwoord tijdens het inloggen en het configuratie menu het zelfde
    Mijn besturingsyteem osx El Capitan vroeg lang geleden

Of ik mijn iCloud wachtwoord als wachtwoord voor mijn Mac mini wilde gebruiken
    Bij Apple heb ik een aantal vertrouwelijke vragen moeten beantwoorden
    Zoals wie was mijn eerste vriendin, of waar ik geboren ben und so weiter
    Als je ook op deze manier je Mac hebt beveiligd
    Kun je at least Apple bellen

Gr

Bijdrager
    KarelWillem

Bij mijn Mac mini is mijn wachtwoord tijdens het inloggen en het configuratie menu het zelfde.

Mijn besturingssyteem El Capitan vroeg lang geleden of ik mijn iCloud wachtwoord als wachtwoord voor mijn Mac mini wilde gebruiken.
    Bij Apple heb ik een aantal vertrouwelijke vragen moeten beantwoorden, zoals wie was mijn eerste vriendin, of waar ik geboren ben und so weiter.
    Als je ook op deze manier je Mac hebt beveiligd kun je at least Apple bellen.

Bijdrager
    iMac Lover

@KarelWillem

Heb ik iets fout uitgelegd in dit topic

Bijdrager
    KarelWillem

Het is vrij onleesbaar als je zinnen halverwege gaat afbreken, geen punten gebruikt, en hoofdletters op de verkeerde plekken.:)

Ik heb het even geplagieerd en ‘herschreven’ dus. Net als de speech van mevr. Trump.

Bijdrager
    iMac Lover

@KarelWillem dank je wel, ik ben gewoon te druk met andere zaken.(y)

Bijdrager
    MousieBunnyBuns

Merci, voor de reactie!:-) Maar ik heb mijn Mac zo niet beveiligd. Dusjah … Ik heb ondertussen al van alles geprobeerd … geen resultaat … Ik denk dat ik gewoon eens ga binnen springen bij de mensen van Apple!:-)

Maar als er iemand ondertussen nog idee├źn heeft, shoot !;-)

Bijdrager
    KarelWillem

:)

En als de topicstarter zijn titel aanpast, dan kan iemand het ook nog vinden als er naar gezocht wordt.

Hangslot weigert te ontgrendelen!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.