5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Geeaar

Handtekeningen in mail kopiëren naar andere mac

Hallo,

Ik heb inmiddels een heleboel handtekeningen in mail (gebruik deze als layout voor diverse standaard mails).

Hoe kan ik dit handtekeningen allemaal tegelijk kopiëren naar een andere mac.

Gerard

Geblokkeerd
    SusanUSA

Die staan volgens mij in ergens opgeslagen Gebruikersnaam/Bibliotheek/Mail/.
    Als je dat bestandje kopieert naar de andere Mac.

Bijdrager
    Geeaar

Bedankt voor je reactie Susan. Ik heb het bestandje gevonden, maar op een of andere manier wil het niet werken. Bestandje staat er wel, maar in mail zie ik de handtekeningen niet.

Moderator
    Night

You will need to locate the folder /Library/Mail/V2/MailData/Signatures for your signatures.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 5 maanden geleden door  Night.

Bijdrager
    EagerB0bNerd

wat je moet doen is eerst vanuit mail op de nieuwe mac een nieuwe handtekening aanmaken. (Mail> voorkeuren> handtekeningen)

Pas daarna open je dat nieuwe bestand vanuit gebruikersnaam/bibliotheek/Mail/Maildata/Signatures met een teksteditor.
    Hier kom je door de optietoets in te drukken en dan vanuit de Finder naar: Ga/Biblotheek/bibliotheek/Mail/Maildata/Signatures

Bewerk het bestand door de opmaak toe te voegen vanuit je oude handtekening.
    Hou wel de door Mail gegenereerde message id, bewerk alleen de code na de regel die begint met

Mime-Version: 1.0 (Mac OS X Mail 7.3 \(1878.6\))

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 5 maanden geleden door  EagerB0bNerd.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.