12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    marre

Handtekening met GIFplaatje in Mail 1.3.11

Gezocht maar niet gevonden….

Hoe kan ik in Mail 1.3.11 (ik gebruik MacOs 10.3) bij mijn handtekening standaard een plaatje toevoegen? Plakken in de handtekening (Mail-Voorkeuren-Handtekening) werkt niet. Een andere oplossing kan ik niet verzinnen. Een van jullie wel?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Leander

Beetje knutselen: http://allforces.com/2006/04/14/css-signatures/

edit :sealed: : This tutorial covers Apple Mail in Mac OS X Tiger v.10.4

Bijdrager
    Turbanus

Welkom op het forum. Heb je nooit leren slepen? Ga dan eens op macmiep kijken om de grondbeginselen voor de Macgebruiker te leren.:wink:

Bijdrager
    Leander

Ja, ik dacht veeels-te-ver (wel leuk), maar Turbanus sleept ‘m d’r in.

Slepen dus.

Bijdrager
    Selected
    ”Turbanus”

Welkom op het forum. Heb je nooit leren slepen? Ga dan eens op macmiep kijken om de grondbeginselen voor de Macgebruiker te leren.:wink:

wat ben je een sukkel turbanus..( lees BOOTCAMP TOPIC )…..echt erg zielig van je..

Bijdrager
    KarelWillem

[off-topic]
    Ga je mondje eens even spoelen Selected.
    Dit is niet dè manier om je in een topic te mengen.

Oké, het was weer een uiterst botte bijl die er werd gehanteerd.
    Maar reacties zoals die van jou helpen ook niet echt.
    [off-topic]

Bijdrager
    Doede

Wat heeft bootcamp hiermee te maken, of mis ik iets?

Turbanus geeft bovendien het juiste antwoord aan Marre, namelijk dmv slepen (“drag ’n drop”) kun je een plaatje in de handtekening krijgen. Staat zelfs nog een knipoog achter!

Misschien is Marre (nog) niet zo handig met Macs, en dan is MacMiep best een aardige site om iemand wat verder op weg te helpen.

Bijdrager
    marre

ja slepen, helemaal niet aan gedacht dat het zo simpel zou kunnen zijn.

dank

Bijdrager
    dyn

Houd er rekening mee dat je hiermee je spamscore van je email verhoogd. Sta dus niet raar te kijken dat de onvangende kant je email niet heeft gekregen. Tegenwoordig wordt er heel erg veel gebruik gemaakt van zogenaamde image spam. De eigenlijke boodschap staat in een plaatje verwerkt met wat ruis zodat het voor een computer bijna onmogelijk wordt om het te scannen. Er zijn daarom zat mensen die dan meteen alle emails met plaatjes als spam laten markeren waarna of de spam in een aparte spam map verdwijnt of linea recta de prullenbak in gaat. Bij een beetje slimme ISP wordt een mail met een plaatje met wat meer punten beoordeeld. Bij een bepaald punten aantal markeren ze de mail als spam. Andere dingen die er voor zorgen dat email als spam gemarkeerd kunnen worden zijn het gebruik van HTML, een lege onderwerpregel, bepaalde woorden, etc. Hoe leuk plaatjes, gekleurde letters, etc. in email ook moge zijn, het zorgt er vrijwel gegarandeerd voor dat je mail hedentendage niet aan komt.

Bijdrager
    Leander

Dan toch maar een beetje knutselen met: http://allforces.com/2006/04/14/css-signatures/ ? (This tutorial covers Apple Mail in Mac OS X Tiger v.10.4)

Bijdrager
    dyn

Die tutorial gaat er vanuit dat de plaatjes op een server ergens op internet staan. De beveiligingsopties van menig emailprogramma blokkeert dat soort plaatjes. Je hebt er dus geen zak aan.

Bijdrager
    hansenonline

plus dat de ts geen 10.4 heeft!

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.