5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    kevinhoppa

[Opgelost] Handtekening mail: Logo heeft gekke vorm

Goedemorgen allemaal!

Ik probeer mijn logo in mijn email handtekening te zetten. Ik sleep het logo vanuit de finder naar het handtekeningvenster wat te vinden is onder Mail > voorkeuren > handtekeningen.

Na het slepen van het logo ziet er het eerst goed uit, totdat ik een nieuw mailtje start en het logo veel wijder of veel smaller is geworden. Het logo is geheel uit proportie getrokken.

Ik heb het logo in verschillende maten gemaakt en ook .pdf en .png uitgeprobeerd maar het probleem blijft zich voordoen.

Direct na het slepen:

Nieuwe mail geopend:

Heeft iemand een oplossing hoe ik mijn logo in de juiste proportie in mijn email handtekening krijg?

Met vriendelijke groet,

Kevin

• Dit onderwerp is gewijzigd 3 maanden, 1 week geleden door  kevinhoppa. Reden: Foto's bijgevoegd
    • Dit onderwerp is gewijzigd 3 maanden, 1 week geleden door  Night. Reden: Topic opgelost

Bijdrager
    EagerB0bNerd

Dat is niet helemaal de manier waarop je een mail handtekening maakt.

Er staan volop tutorials op het web hoe je dat wel goed doet:

https://www.cultofmac.com/305096/create-html-signature-apple-mail/

Bijdrager
    KarelWillem

<p class=”cite”>EagerB0bNerd op 7 maart 2018 om 11:57</p>
    Dat is niet helemaal de manier waarop je een mail handtekening maakt….

Tuurlijk wel. Gewoon slepen werkt normaliter prima.

Ik doe dat al sinds de middeleeuwen zo.

Bijdrager
    SvS

Ok, KW, waar zou het dan aan kunnen liggen, denk je?

Ik heb het volgens manier van EagerB0bNerd gedaan (nu allang niet meer, plain text is toch altijd het beste). Ik zou logo dus ergens online plaatsen en in de html ernaar wijzen. Dan wordt het niet als bijlage meegeleverd, maar als ‘online’-plaatje. Het meest irritant vind ik de mails standaard met 4 à 5 bijlagen van elk 6 kb, dat zijn dus de logootjes van het bedrijf plus social media, die de verzender onder haar/zijn naam geplaatst heeft.

En nog een irritante; gebruik geen divider (horizontale lijn).

Bijdrager
    kevinhoppa

Yes, het is gelukt ! Bedankt voor het meedenken. Heb de tip van EagerB0bNerd gevolgd:)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.