2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    mulderd

Handtekening in Outlook 2016

Ik gebruik Outlook nu een paar jaar naar tevredenheid. Het enige probleem wat ik nu heb is dat ik de handtekening niet goed voor elkaar krijg.
    Voorheen had ik een simpele tekstuele handtekening met als bijlage mijn logootje en andere randzaken.

Tegenwoordig kan dat anders met alle social media koppelingen e.d. Een student heeft me geadviseerd om met Brackets de handtekening op te zetten en de images in te voegen. Dat is aardig gelukt moet ik zeggen, maar ik krijg hem niet niet goed gekopieerd naar het handtekeningbestand.
    Op het moment dat ik hm oproep in Safari, CTRL-A en plak in Outlook, gaat het fout.

Ik kan ook helemaal verkeerd bezig zijn natuurlijk. Maar ik kan nergens vinden hoe ik dit opgelost krijg. Kan iemand me helpen met het voor elkaar krijgen dat:
    a) links mogelijk zijn in de handtekening
    b) logo en klikbaarheid van logo

Ik heb hieronder mijn huidige handtekening:

<p style=”font-family: Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 14px; color: rgb(33, 33, 33);font-style:italic;”> With kind regards, met vriendelijke groet,

</p>

<p style=”font-family: Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; line-height: 14px; color: rgb(33, 33, 33);”><span style=”font-weight: bold; display: inline;” href=”http://[email protected]&#8221; style=”color: 000099;font-weight: normal; text-decoration: none; display: inline;”>Dennis Mulder<br><br><span style=”font-weight: normal;display: inline;” class=”txt signature_name-input sig-hide”>Assessor – Coach – Trainer</span> <span class=”email-sep break” style=”font-weight: normal; display: inline;”><br></span>

Demilise Human Development<br>

+31 654 228999<br>

facebook.png

twitter.png

linkedin.png

</p>

</td>

<p style=”font-family: Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 14px; color: rgb(33, 33, 33);”> <span class=”email-sep break” style=”font-weight: normal; display: left;”><p style=”font-family: Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 14px; color: rgb(33, 33, 33);” align=”left”>

Office: Herenstraat 42, Voorburg </span>
    Parkeren kort: Raadhuisstraat</span>
    Parkeren lang: Westvlietweg (Groene Zoom)</span>

<br>

demilise.png<br><br>

<p style=”font-family: Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 14px; color: rgb(33, 33, 33);”><span style=”font-weight: normal; display: inline;” href=”http://[email protected]&#8221; style=”color: 000099;font-weight: normal; text-decoration: none; display: inline;”>Gruttosingel 10<br>2496HW Den Haag<br>http://www.demilise.nl<br><br><br><HR WIDTH=”100%”><p style=”font-family: Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 10px; line-height: 14px; color: rgb(33, 33, 33);font-style:normal;”>Dit e-mail bericht (inclusief bijlagen) is alleen bestemd voor gebruik door de beoogde ontvanger(s) en kan informatie bevatten <br>welke eigendom is van de Demilise Human Development Group en/of haar dochtermaatschappijen, vertrouwelijk is of anderszins rechtens beschermd is. <br>Indien dit email-bericht niet voor u is bestemd, wordt u verzocht de afzender daarvan onmiddelijk op de hoogte te stellen en <br>(alle kopieën van) dit bericht en de bijlagen te vernietigen. Elk ongeautoriseerd gebruik, verspreiding of openbaarmaking van dit <br>bericht of de bijlagen is strikt verboden.<br> This email message and any attachments are for the sole use of the intended recipient(s) and may contain information that is <br>proprietary to the Demilise Human Development Group and/or its subsidiaries or otherwise confidential or legally privileged. If you are not the intended <br>recipient, please notify the sender by reply, and delete all copies of this message and any attachments. Any unauthorized use, <br>dissemination or disclosure of this message or its attachments is strictly prohibited</span>

</p>
    </td>
    </tr>

Bijdrager
    mulderd

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.