11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    daantje22

Handige opbergmethode iPad ( geen mini)

Beste OMT’ers

Weten jullie een handige opbergmethode voor als je bijv 3 iPads hebt? Denk aan scholen/kantoren die er meerdere hebben en ze netjes willen opbergen?

Ik bedoel dan zoiets:

Want ik neem aan dat het niet goed voor de ipads is als je ze alle 3 op elkaar bewaard?

Alvast bedankt voor jullie suggesties!

Bijdrager
    Usain

Wat zijn je eisen, wil je dat ze verbonden zijn met een computer of alleen worden opgeladen.
    Er zijn vast wel wat bedrijven die make to order wat voor je willen maken.

Maar voor 3 iPads zou ik lekker zelf gaan knutselen.

Bijdrager
    Shmoo

Moois systeem, zoiets kun je ook bij IKEA op de kasten afdeling kopen lekker goedkoop.

Bijdrager
    daantje22

Dankjewel voor jullie tips!

Wil het eigelijk heel eenvoudig.. ze hoeven niet eens opgeladen te worden, gewoon alleen ter opberging..

Eigelijk hetzelfde idee als ik in mijn openingspost liet zien alleen dan zonder de ”schuinte”. Geen grote kasten o.i.d, maar gewoon dat ze netjes opgeborgen liggen en ik ze in een kastje kan opbergen met het oog op grijpgrage kinderhandjes:P

Bijdrager
    KarelWillem

Elk willekeurig ladekastje met drie lades voldoet dan natuurlijk.

In de kantoorhandel is er zat te krijgen op dat gebied.

Zoiets als dit dus (in diverse aantallen lades verkrijgbaar):

Bijdrager
    daantje22

Ja Karelwillem, zoiets zou dus fantastisch zijn:D Waar heb je deze gezien online? Hier hebben we 2 kantoorhandels, maar helaas niet dit soort opbergmethodes ( al wezen kijken).

Moderator
    Mac Daddy

Waarom zou je ze niet op elkaar kunnen stapelen? Ik neem aan dat er een hoesje omheen gaat, of op zijn minst een smart cover. Dan volstaat elke kast met 1 la. Als die ook nog op slot kan, is het helemaal top uiteraard.

Bijdrager
    Martin55

Wat denk je van een droogrekje voor borden, of een oude platenstandaard (LP’s).:idea:

Bijdrager
    daantje22

Wat een slimme idee komen voorbij zeg!!

@macdaddy: ik ben bang dat als ik ze op elkaar stapel dat het te zwaar word voor het glas van de helemaal onderste ipad?8-) en dat het niet goed is ivm de magneten van de smartcovers van alle 3? Vandaar dat ik ze alle 3 apart van elkaar wou plaatsen in een opbergsysteem..

Bijdrager
    KarelWillem
    daantje22 op 03 november 2014

Ja Karelwillem, zoiets zou dus fantastisch zijn:D Waar heb je deze gezien online? Hier hebben we 2 kantoorhandels, maar helaas niet dit soort opbergmethodes ( al wezen kijken).

Sorry. Bol.com.

http://www.bol.com/nl/p/iris-a4-ladekast-met-8-kleine-lades-transparant-zwart/9200000010391045/?Referrer=ADVNLGOO002032-AGI-18795719847-ASI-120725960007-9200000010391045

En bij Staples e.d. hebben ze ook volop documentkastjes.

http://www.staples.nl/ladenset-5-laden-gesloten-zwart/cbs/3361920.html?promoCode=400090029&Effort_Code=WW&Find_Number=3361920&cm_sp=

Bijdrager
    daantje22

Super bedankt Karel Willem! Precies wat ik zoek:D

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.