3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    iPodzz

Opgelost: Handbrake stop steeds met rippen

Hallo,,

Ik heb gister bij de Media Markt seizoen 1 en 2 van Lost gekocht.
    Ik heb nu aflevering 1 al gekeken, op mijn iPad door te rippen met Handbrake.
    Alleen aflevering 2 en 4 stoppen na een tijdje als ik ze ga rippen (3 niet).
    Hoe kan dit, kan dit er mee te maken hebben dat ie tegen kopiƫren is gemaakt, staat er wel op, of iets anders?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groetjes Mathijs.

Bijdrager
    iPodzz

Volgens mij ben ik erachter.
    Aflevering 1 en 2 kan ik 2 keer kiezen, en als ik van allebei de 2e neem dan gaat het fout, en ik dacht dat de andere 2 van rond de 40 minuten de bonus afleveringen waren.
    Ik snap alleen niet waarom ze er 2 keer bij staan.

Bijdrager
    meesje

Ik heb iets soortgelijks ook ervaren bij de serie The Bridge. Op 1 dvd staan twee afleveringen, maar handbrake geeft aan dat er vier zijn. Echter aflevering 1 + 2 en 3+ 4 zijn precies even groot ( zelfde duur).

Als ik op de dvd kijk zie ik vier grote vob bestanden met dezelfde grootte. Als ik deze apart bekijk, zie ik dat de eerste twee vob bestanden samen 1 aflevering vormen en idem voor de twee andere vob bestanden. Echter ze hebben allemaal dezelfde grootte maar als ik ze bekijk niet dezelfde duur. Maar samen opgeteld wel weer de duur zoals aangegeven in handbrake.

Is het nog te volgen?:)

Dus in handbrake maar gekozen voor aflevering 1 en 3. Dit blijkt goed te gaan. Ik heb dus nooit 2 en 4 geprobeerd om te zetten.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.