6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    moller

HamachiX

Hoi,

Met HamachiX wil ik verbinding maken met de server die thuis staat bij mijn broer. Hij heeft daar een Call of Duty 2 server draaien. Nu kan ik wel met HamachiX verbinding maken met de server, alleen kan ik de server vervolgens niet vinden bij Multiplayer LAN.

Moet ik dan bij netwerk-instellingen iets aanvinken?

Het direct intypen van zijn server-adres wil niet.

Iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt!

Joost

Bijdrager
    wimbo

wat kan zijn is dat call of duty2 een IP adres uit een prive reeks wil zien (10.0.0.0, 192.168.0.0).
    Alhoewel het spel hier staat tussen de lijst van werkende spellen…
    Wellicht dat het via een patch is toegevoegd.

Bijdrager
    jeroenimo

Je moet em niet op zijn LAN ip(10.x.x.x.x of 192.168.x.x) of extern ip benaderen maar via het hamachi IP en dat is een ip dat in de 5.x.x.x.x range zit (kan je zien in HamachiX)

Automatisch de server “zien” zal niet werken dus moet je het spel er handmatig op wijzen waar ie de server kan vinden door het ipadres handmatig in te vullen.

Bijdrager
    moller

Hoi,

Ik vul inderdaad de ip van mijn broers Hamachi in, maar dan connect het spel niet. Hij blijft hangen op Awaiting Keycode Authorisation. Ik heb een originele versie, dus daar ligt het niet aan.

Bedankt voor de reacties, en ik zal alles nog eens doorlopen.

mvg Joost

Bijdrager
    jeroenimo

Een zeer handig netwerktool is ping

[code:1:50b69adfc3]ping 5.x.x.x[/code:1:50b69adfc3] om te kijken of de verbinding tussen jou en jouw broers server daadwerkelijk werkt .

Bijdrager
    Electr0n

HamachiX is dat net zoiets als All-Seeying-Eye?

Overgens, waarom ga je niet gewoon naar Call Of Duty 2. Multiplayer en voeg een favo server toe. D.M.V jou broers IP.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.