16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    sedikit

halve avatars en (soms) tekst er op.

Sinds de 10.3.9 update zijn de avatars bij de berichten op MacOSX.nl soms half of helemaal niet weergegeven en is de tekst ònder de avatars soms òp de (halve) avatar.Alle herstelprogramma’s brachten geen oplossing. Wie weet wèl de oplossing. Alvast mijn dank!

Bijdrager
    MedahOSX

yup ,dat had ik net ook al, et meerdere sites merk ik dat text soms over elkaar staan enzo, en hier staat er text door avatars. een reload van de pagina zet het weer goed overigens.
    Beetje vreemd.

Bijdrager
    sedikit

Sorry, even een aanvulling: dit geldt alleen voor de Safari, niet de andere browsers.

Bijdrager
    Norm 2782

Totaal geen last van…. O_o
    Misschien extensies geinstalleerd voor Safari?

Bijdrager
    sedikit

Wat bedoel je met “extensies geïnstalleerd” ? Ik heb alleen als extra’s “safari sorter”( doet het ook niet meer) en “safari debugger”. Bedoel je dat soort extra’s?

Bijdrager
    MedahOSX

Hier gewoon standaard safari, en moet zeggen dat ik het al wat minder zie gebeuren.

Bijdrager
    Norm 2782

die ja:)
    in 10.3.9 werken een hoop (of alle?…) extra’s voor Safari niet meer. In de ergste gevallen kan Safari niet meer opstarten of crasht de hele tijd. De enige oplossing op het moment is deze extra’s weg te halen.

Bijdrager
    sedikit
    ”Norm

die ja:)
    in 10.3.9 werken een hoop (of alle?…) extra’s voor Safari niet meer. In de ergste gevallen kan Safari niet meer opstarten of crasht de hele tijd. De enige oplossing op het moment is deze extra’s weg te halen.

Bedankt! ik zal ze dan maar weghalen(wat een ellende allemaal door zo’n update)

Bijdrager
    Hobbes

Even een voorbeeldje

Bijdrager
    Larz

Ik heb er geen last van….

Bijdrager
    sedikit
    ”Hobbes”

Even een voorbeeldje

Ja Hobbes, dat is precies wat ik bedoel! Heb jij een geniale inval om dat op te lossen?

Bijdrager
    Larz

Doe eens :apple: + A, hier helpt dat wel eens als tekst doorloopt….

Bijdrager
    zabbadak

Hetzelfde onder tijger (met Safari 2.0).

Bijdrager
    Hobbes
    ”sedikit”
    ”Hobbes”

Even een voorbeeldje

Ja Hobbes, dat is precies wat ik bedoel! Heb jij een geniale inval om dat op te lossen?

Nee waarom denk je dat ik heb gewoon een screenschot gemmakt voor de mensen die het niet voorhebben om het beter te begrijpen.

Bijdrager
    Larz

Shit! hier nu ook opeens!

:x

Bijdrager
    MrPapple

Hier ook zelfde probleem! Mods, hebben jullie een verklaring?

greetz,
    Niels

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.