10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    e.m.

halo graphics

dag allemaal!

ik en mijn broer hebben alle twee halo op onze computer
    ik heb een mac en mijn broer een pc
    nu is het mij opgevallen dat de graphics op de pc vertie een pak beter zijn en veel beter uitgewerkt
    vele details kan ik niet zien en hij wel.

en ik dacht eerst dat het aan de settings lag die heb ik allemaal op extreme of high gezet maar dat helpt niet erg veel.

weet iemand hoe dit komt ?

Bijdrager
    tiny

Wat verschrikkelijk irritant dat je voor één vraag wel zes keer hetzelfde topic opent. Een nieuw record, volgens mij. Niet iets om trots op te zijn.

Als je de mods werk wilt besparen, wis je de topics ff. Deze ook. Ik heb expres in deze thread de reactie neer gezet zodat er niets verloren gaat wanneer dit er straks niet meer is…

Bijdrager
    PietjePuk
    ”tiny”

Als je de mods werk wilt besparen, wis je de topics ff.

Even een correctie het is mod en niet mods. (aangezien er maar één is :P)

Btw, als iemand reageert kan ie zn topic ook zelf niet meer wissen, je zet hem dus zelf block.

Bijdrager
    1973
    ”tiny”

Wat verschrikkelijk irritant dat je voor één vraag wel zes keer hetzelfde topic opent. Een nieuw record, volgens mij. Niet iets om trots op te zijn.

Dat zal vast per ongeluk zijn gekomen. Je reageert wel erg heftig hoor…

Bijdrager
    tiny

Heftig is niet het goede woord, vind ik. Ik geef eerlijke feedback van een gebruiker, namens andere gebruikers. Met een goede reden, dunkt me. Als mensen dit doen, is het in ieders belang dat ze beseffen hoe dit voor de rest is. Niet dat dit forum op dit moment erg schoon gehouden wordt of zo, maar toch…

Maar in een van de andere topics heeft hij verteld dat hij een trage internetverbinding heeft en in datzelfde topic constateerde ik ook dat het forum fouten maakt. Om te zien waar ik het over heb, moet je ff een van de anders 5/6 topics aanklikken.

Bovendien hebben we nu ook meteen het nadeel van meedere topics te pakken: er wordt op verschillende plekken gereageerd n.a.v. dezelfde vraag. Stel dat dit on-topic geweest was (;) ), was het lastig geweest…

Bijdrager
    1973

Lees je commentaar maar eens na. Ik vind het wel heftig. Je had ook op een normale manier kunnen uitleggen wat de nadelen zijn.

Bijdrager
    midas

ik denk dat iedereen wel snapt dat hij dit niet met opzet heeft gedaan en dat het een beetje onhandig is. Maar ja we weten waardoor het komt

Bijdrager
    bjorngra

Precies, door deze snelle site. Je klikt een keer en het staat er 6 keer op! :lol:

Bijdrager
    Barabas2005

En om een antwoord op zijn vraag tegeven :wink: :

De gemiddelde gebruiker in de Windows PC wereld gebruikt zijn computer voor de nieuwste spellen. Als je niet achterop wilt geraken in de grafische kracht van de moderne spellen, dan zul je bijna elke maand een nieuwe grafische kaart aan moeten schaffen. De spellen maken in de Windows wereld dan ook veel meer gebruik van allerlij grafische hokus pokus die de laatste generatie kaarten met gemak aankunnen (al lijkt het wel alsof er een orkaan door je computer waait om al die chips het hoofd koel te houden).

De gemiddelde Mac gebruiker speelt ook af en toe een spel, maar hoeft niet zonodig de grafische grenzen blijven verleggen. De Mac word meer voor andere taken gebruikt.

Bijdrager
    moller

op http://www.macgames.be staat dat er een update is…. o.a. graphics…

succes!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.