5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    F e r o x

Halfwerkende Mighty Mouse

Ik heb mij net een Mighty Mouse aangeschaft voor bij mijn MacBook. Nu blijkt dat zelfs na het installeren van de software, de extra buttons (scrollbolletje en knijpknoppen) niets doen wanneer ik erop klik. Ik heb ze ingesteld bij systeemvoorkeuren < toetsenbord&muis < muis. Wanneer ik dashboard instel op mijn rechtermuisknop werkt het wel. Het enigste wat hij doe, is wanneer ik klik op mijn scrollbolletje en dan met de muis op en neer gaat, de pagina ook scrollt … Ik kan ook niet het scrollen afleggen. Dus hij herkent de drivers niet, en vervult alleen dezelfde taken als in Mac OS X 10.3.9 tot 10.4.1 (deze taken staan in de handleiding).

Bijdrager
    Yaris

Heb je dit al gelezen : Troubleshooting Mighty Mouse

Bijdrager
    F e r o x

Ja, heb ondertussen al met Apple gebeld. Ze weten zelf het probleem niet. Gelukkig kan ik ze nog omruilen, een reparatie van een muis zag ik niet direct zitten …

Bijdrager
    So Klear

Misschien een iet wat vreemde methode, maar ik heb mijn 2 Mighty Muisjes al tig keer gerepareerd zonder em open te hoeven maken. Als de scroll wheel het niet doet, wat wel eens gebeurd bij die van mij, hou ik mijn wijsvinger heel even onder de kraan en ga met de natte vinger met de muis scrollen. Binnen een paar seconden doet hij het weer.

EDIT

Oops, zonder eerst te lezen gereageerd. Ik dacht dat het over de kapotte scrollwheel ging:p

Bijdrager
    ottovds

dank je wel, alle andere kuistechnieken lukten niet, ik was de wanhoop nabij. Maar nu lukt het weer!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.