30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 31)
  • Q:
    Bijdrager
    Kjelle_ve

Halflife 2 via Bootcamp

Bijdrager
    magic-with-mac

Dat was toch gewoon te verwachten?

Bijdrager
    Kjelle_ve

Zo vloeiend? Dat had ik ECHT niet verwacht. Veel windows users hebben echt verschoten toen ze dit zagen.

Dat haal je met een 2Ghz PC en 1GB ram normaal enkel.

Bijdrager
    Steve Brooklyn

Ik heb er maar gemengde gevoelens over hoor…

Bijdrager
    Jesper

Darn, unbelievable!:|
    Half Life 2 is niet zomaar iets voor die mensen die denken dat het allemaal doodgewoon is…

Bijdrager
    Byron

Inderdaad vrij heftig..

Maar het viel ook wel te verwachten vanwege de dikke videokaart (radeon x1600 265mb) en de dual core processor:)

De wat duurdere macs en nieuwe macs zijn uberhaupt gewoon goede gaming computers vind ik..

Bijdrager
    ParadoX

Op dit nieuws zat ik dus al dagen te wachten.

Zelf vind ik Half Life 2 echt een game om te checken wat je pc (of mac onder windows natuurlijk) zo’n beetje op het scherm kan toveren!

Als het geheel echt top loopt dan wordt het wel zeer interessant om een intel imac erbij te nemen:)

Bijdrager
    Maleise Beer

De reacties eronder zijn ook wel leuk.

Misschien was het wel een goeie zet van apple om Boot Camp uit te brengen.

:D HL2 op een MacBook Pro -> overal gamen! :D

Bijdrager
    ParadoX

even het filmpje checken:)

Bijdrager
    TheOne Deltapps

Intel iMac here I come !!!!

Ik heb net een Intel Mac Mini en ik was zelfs al verbaast toen ik er Serious Sam II op draaide.

Maar dit slaat alles, dat kan zelfs mijn gamer PC niet en die heeft meer gekost dan die intel iMac.

Apple word nog is de ultieme gaming computer:D

Bijdrager
    Rayel

Ik zie al uit naar de volgende lan party – ik zal ze een laten schrikken als ik met me imac aan kom:evil:

Ik heb gta san andreas erop getest en halo 2. Die lopen ook vloeiend.

Halo voor de mac is niet vooruit te branden. Ook niet op een powerpc.

Bijdrager
    Kjelle_ve

Jobs is wss al heel de maand opgestaan met een enorme smile op z’n gezicht :D

Bijdrager
    3mph

ben benieuwd hoe die op mijn MacBook Pro 2.0 zal lopen

Bijdrager
    Steve Brooklyn

Wat zou een PPC straks wel niet kunnen als daar ook een Inter sjip inzit!!!

Als je daarmee op een LAN party komt (waarschijnlijk til je je een breuk, aangezien het gewicht!)
    Daar steek je dan alle ogen mee uit!!! Mooie 30″ erbij!!!

Daar steel je echt de show mee…

maar goed… dat is nog effe wachten!!!:P

Bijdrager
    Jello
    ”Steve

Wat zou een PPC straks wel niet kunnen als daar ook een Inter sjip inzit!!!

een intel chip in een PPC:?

PPC = PowerPC = IBM = de G3, G4,G5 …
    daar kan dus geen intel in, vanaf er een intel inzit, is het geen PPC meer :innocent:

Bijdrager
    Steve Brooklyn

Jajaja … ik weet het… maar hoe noem je dan zo’n mooie grijze (heavy) doos met een Intel sjip?

Bijdrager
    Meccs

Ik vindt dit wel stoer hoor. Ben zelf een Day of Defeat Source (HL2 engine) speler en heb daar dus apart een pc voor staan :/ Maarja, het blijft een boot camp beta, so I don’t know…

Bijdrager
    Tai-Z
    ”Steve

Jajaja … ik weet het… maar hoe noem je dan zo’n mooie grijze (heavy) doos met een Intel sjip?

een Mac Pro?;)

Bijdrager
    ram0n

wel gaaf dat het ook gewoon full screen panorama is:)

oja waar ik wel heel nieuwsgierig naar ben is in welke resolutie hij hl2 draait …
    maar verder zeer vloeiend!!!

Bijdrager
    Steve Brooklyn

Waarschijnlijk meer dan zeer vloeiend… hahaha…

Bijdrager
    Nisei
    ”Spectrious”

Dat haal je met een 2Ghz PC en 1GB ram normaal enkel.

Da’s nou ook weer overdreven.
    Maar op welke resolutie draait het spel? Anti alias aan of uit? Anisotropic filtering aan of uit? Welke detail settings?

Bijdrager
    Kjelle_ve

Op het eerste zicht hé.
    Ik gok maar omdat i kzelf Halflife 2 heb geprobeerd te draaien en ik ken iemand met een vergelijkbaar systeem ( 1 GB, Radeon 256mb, 1.6 Ghz) En die draait het bijna net zo vloeiend.

Dit is echt een prestatie voor een machine die ik wel als laatste had aanbevolen als game pc.

Bijdrager
    FullMonty

Ik vind Boot Camp een schitterend initiatief van Apple, maar vanaf dat je in Windows boot zit je achter een gewone pc (OSX was het enige verschil), en kan je de prestaties gewoon gaan vergelijken (het mooiere design en de hoge kwaliteit achterwege gelaten).

Als ik de systeemeisen hier bekijk op de HL2 doos:
    1.2Ghz CPU (Pentium 4 rating) (iMac: Dual Core 1.8 Ghz Intel Core rating, dus heel wat meer kracht per Mhz)
    256 MB RAM (iMac: 486 Mb Ram)
    DirectX 7 level graphics card (iMac: DirectX 9 level)

Nogal wiedes dat het goed draait, HL2 is gewoon geen zwaar spel naar huidige normen. Probeer echter eens Oblivion of FEAR, dat zijn pas games die een systeem om zijn mama doen roepen. Op een vergelijkbare pc draaien die games net even goed of slecht.

Wat ik maar bedoel: what is all the fuss about? Een niet al te zwaar computerspelletje dat goed draait op een erg goede (zoniet de beste) gloednieuwe multimediacomputer?
    Een gamesmachine is echter een ander paar mouwen. Spijtig genoeg evolueert de technologie zo snel dat je een lelijke lawaairige bak nodig hebt waarvan je elk jaar de 3D kaart kan vervangen… (consoles zijn voor mij geen optie met al die Japanse toestanden die mij niet interesserenn evenals oppervlakkige arcadegames).

Bijdrager
    lowfi

couldnt agree more:)

als je ook spellen op een mac wil spelen kan je dan straks beter een powermac kopen daarvan kan je de videokaart tenminste nog upgraden. Een x1600 is echt niet zooo snel:)

Bijdrager
    TheOne Deltapps

Ik heb voor de lol Halflife 2 is op mijn Intel mac mini gezet.

VLOEIENT. niks op aan te merken.
    Soms een kleine beetje stroef bij veel monsters maar niet echt zo dat het onspeel baar is.

Alleen… een klein vervelent dingetje…

De grafieschekaart is niet ondersteund door steam en hij loopt naar 2 of 3 laadschermen wel vast.
    Maar ik viel echt uit men stoel van de hoge prestaties van mijn intel mini.

Bijdrager
    Nisei

En volgend jaar even een nieuwe videokaart erin zetten.
    Oops, nee dat kan niet…;)

Bijdrager
    TheOne Deltapps
    ”Nisei”

Of gewoon een Intel Imac kopen:D
    :P

Bijdrager
    FullMonty
    ”TheOne
    ”Nisei”

Of gewoon een Intel Imac kopen:D
    :P

Daarvan kan je de grafische kaart ook niet vervangen. Design en brute gameprestaties gaan niet samen.
    (*kijkt met een mengeling van kwaadheid en trots naar de ronkende metalen doos in de hoek van de kamer en verheugt zich op een potje Far Cry*). :evil:

Bijdrager
    lowfi

farcry is ook al 2 jaar oud… ;0

Bijdrager
    FullMonty
    ”lowfi”

farcry is ook al 2 jaar oud… ;0

Je moet eens de geleakte patch 1.4 installeren (eerst 1.3, 1.31 en 1.33) (te vinden op Guru3D) en handmatig HDR belichting aanzetten + Anti Aliasing en je zal verstelt staan van hoe knap dat spel er na 2 jaar nog uitziet, zonder veel van je systeem te vragen.

[size=7:15c28b84b4]Als mijn 7900GT binnen is zal ik aan Oblivion beginnen…[/size:15c28b84b4]

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 31)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.