19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    Opblaaskaas

Bijdrager
    tulipan

Oeps.. ik was zelf ook nog niet klaar met HL2. Maar was mijn Sony laptop al wel zo zat dat ie vorig jaar na 2 jaar de deur uitging. Moet de HL2 DVD zien te vinden en dan installeren. Kijken of mn MB Pro HL2 wil draaien :-). Zodra dat gelukt is laat ik t je weten (stuur me anders een PB).
    Heb je trouwens al de updates gedownload van HL2?

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Heb je wel genoeg vrije ruimte aan Windows ter beschikking gesteld? Misschien is er een minimum extra nodig om het spel te draaien?

Bijdrager
    Steff

WIJ ZIJN GEEN WINDOWS *****FORUM!!!! :x :x :x :x

klik
    klik
    klik

[size=9:004af49ea2]Als je commetaar hebt, PM berichten sturen mag.[/size:004af49ea2]

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Nou Nou

Bijdrager
    DeXoN

Volgens mij is die errror te wijten aan de grafische kaart die te weinig VRAM geheugen heeft. Maar waarom zoek je niet eens op de forums van HL2 zelf of die error al eens is voorgekomen.

Bijdrager
    Nikita
    ”Kriska”

WIJ ZIJN GEEN WINDOWS KUTBAGGERFORUM!!!!

Hm tja…

Maar: ’t is inderdaad via BootCamp en da’s dus Windows. En Windows heeft dan weer niks te maken met OSX… En deze site en forum gaan over OSX en dus niet over Windows.

Bijdrager
    a la Mac

Rustig maar Kriska… Het is niet dodelijk en waarschijnlijk niet besmettelijk. Misschien eens in de zandbak gaan spelen. Of toch maar de dwangbuis?

;)

”Nikita”
    ”Kriska”

WIJ ZIJN GEEN WINDOWS KUTBAGGERFORUM!!!!

Hm tja…

Maar: ’t is inderdaad via BootCamp en da’s dus Windows. En Windows heeft dan weer niks te maken met OSX… En deze site en forum gaan over OSX en dus niet over Windows.

De vraag kan rechtstreeks verband houden met het feit dat Boot Camp geïnstalleerd is.

O ja, Opblaaskaas, MacFreak heeft een uitstekend forumonderdeel voor dit soort zaken: Alternatieve OS’en en emulatie.

Bijdrager
    Nikita
    ӈ

De vraag kan rechtstreeks verband houden met het feit dat Boot Camp geïnstalleerd is.

Ohja? Hoe dan? Windows op een Mac is hetzelfde als Windows op elke andere computer met Core Duo… Het enige (ENIGE) dat Bootcamp doet is eventueel de Firmware bijwerken en de hardeschijf partitioneren en een driver cdtje branden. Mind you, die drivers zijn volledig standaard drivers. Dus voor de GMA 950 van Intel zijn het exact dezelfde drivers als die je van de Intel website kan downloaden.

Dus waar blijft de moderator?

Bijdrager
    magic-with-mac

:sotp:

Aangezien niet aangetoond kan worden dat het probleem hier direct bij Windows ligt, blijft dit topic open. Mocht toch blijken dat Windows de boosdoener is, zul je je vraag elders moeten stellen.

Bijdrager
    Steff

Pardon?

Ojaa nee dit is de schuld van BootCamp of de schuld van een zwakke videokaart? Nee dit is volgens mij (en ik ben zeker niet de enige) een probleem 100% in Windows.

Er is vaker gezegt dat ze hier berichten behandelen die iets met een fout in BootCamp. Maar berichten zonder BootCamp en dus volledig in de Windows omgeving worden niet behandeld…… wat is dit?

Bijdrager
    foobar
    ”tulipan”

Oeps.. ik was zelf ook nog niet klaar met HL2. Maar was mijn Sony laptop al wel zo zat dat ie vorig jaar na 2 jaar de deur uitging. Moet de HL2 DVD zien te vinden en dan installeren. Kijken of mn MB Pro HL2 wil draaien :-). Zodra dat gelukt is laat ik t je weten (stuur me anders een PB).
    Heb je trouwens al de updates gedownload van HL2?

je MBP draait dat heeeeel soepel op 1440×900 met alle video-settings high:D
    en ik kan het weten;)

maar goed ipv dat iedereen hier meteen begin te schelden zou het handiger zijn als ze gewoon niet reageerden… miss is er iemand met een leuk idee, waarschijnlijk niet, maar met dat gevloek en getier kom je nergens… waarschuw een mod (:? )

Bijdrager
    Marius1976
    ”Kriska”

WIJ ZIJN GEEN WINDOWS KUTBAGGERFORUM!!!! :x :x :x :x

klik
    klik
    klik

[size=9:14a02a14c6]Als je commetaar hebt, PM berichten sturen mag.[/size:14a02a14c6]

En jij gaat je mond spoelen. Zulke reacties kun je toch maar beter voor je houden.

Groeten,
    Marius

Bijdrager
    Sachin

Van een Mac mini met GMA 950 videokaart mag je geen wonderen verwachten. Deze videokaart is gemaakt om zuinig te zijn, 2D beelden weer te geven en wat simpele 3D animaties zoals in Mac OS X. Deze videokaart is niet gemaakt om te gamen maar je kan natuurlijk alles proberen te forceren. Je kan dan nog beter Half Life 2 spelen op een oude Pentium III met deftige videokaart.

Bijdrager
    thijsbrg

Het schijnt best aardig te werken hoor. Sommige spellen gaan vrij goed met de GMA950 en sommige weer totaal niet. Half-Life 2 hoort gewoon te werken en ook op speelbare framerates. Filmpje hier: http://www.youtube.com/watch?v=SgRq_ddLJbs&mode=related&search=

Bijdrager
    Sachin

Het gaat inderdaad nog. Waarschijnlijk alle instellingen op “low”. HL2 komt maar goed tot zijn recht als alles op “medium” staat, of indien mogelijk op “high”. Ik speel HL2 vlot op “medium” instellingen op een Pentium M 1.5GHz + ATI 9700. Enkel het laden van nieuwe stukken is enorm traag dankzij de 4200 rpm die in mijn Acer zit.

Bijdrager
    Electr0n
    ”Kriska”

Pardon?

Ojaa nee dit is de schuld van BootCamp of de schuld van een zwakke videokaart? Nee dit is volgens mij (en ik ben zeker niet de enige) een probleem 100% in Windows.

Er is vaker gezegt dat ze hier berichten behandelen die iets met een fout in BootCamp. Maar berichten zonder BootCamp en dus volledig in de Windows omgeving worden niet behandeld…… wat is dit?

Oke, dus jij Wilt zeggen dat HL2 neit werkt omdat Windows bagger is?
    Dhe dan, op mijn Windows bak draaid het volledig! HL2 kan het geheugen niet lezen! Dus weetje zeker dat je alles goed hebt ingesteld qua geheugen ofzo?

Bijdrager
    Cloudsurfer

Gewoon opnieuw installeren, en de STEAM faqs even doorlezen. Daar staat het probleem 99% van de tijd bij, als er een iemand hun games goed onderhoudt is het wel Valve.

Bijdrager
    Alexander Online

Ik heb hl2 zelf niet getest, maar wel lang naar gezocht hoe hij zou werken. Volgens mij is HL2 best goed te doen. CS:Source is meestal wel goed te spelen, behalve een map als de_dust, daar is de fps 6, terwijl veel andere maps fps van 50+ hebben.

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.