20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    Nederlandse

Had een iphone en nu een bb maar kan ik nu gewoon op internet?

Ja, ik had gewoon een internet abonnement en als ik nu op internet ga met me bb kan ik wel gewoon internetten. Kost dit nu extra geld of gaat dat gewoon van mijn huidige abonnement af? Ik zit hier erg mee. Dus mensen die het weten of iets te zeggen hebben zeg het maar.

Geblokkeerd
    Anoniem

Om op je bb op internet te komen heb je bis (BB internet service) nodig kost je 7,50 per maand extra.
    Het kan wel zonder download maar een andere browser (opera ofzo).

Bijdrager
    Oulad

Mag ik raden waarom je bent geswitched? PING?

Bijdrager
    Nederlandse

Maar ik kan gewoon snel internetten. Kost dat me nou apart geld? en @oulad ja inderdaad en me iphone heeft veel storingen enzo.

Bijdrager
    Indomarco

De meest gebruikte APP op een BB is: PING
    (en de enige trouwens ook, leerlingen die ik ken hebben toch geen beltegoed)

Inactief
    Anoniem
    Nederlandse op 05 juni 2011

Ja, ik had gewoon een internet abonnement ….

Prachtige, taalkundig zeer stijlvolle, opening.

Bijdrager
    JaNiintendo

Ik snap het nut niet van Ping.

Bijdrager
    PvdO

Voor zover ik je vraag begrijp heb je een iPhone-abo of iets in die zin, met internetbundel erbij dus, maar de SIM in een BlackBerry gestopt. Dat zou voor de kosten niks uit moeten maken.

– Het zou voor het beantwoorden van je vraag helpen als je hem eventjes terugleest en er dan iets beter lopend Nederlands van maakt:)

Bijdrager
    Nederlandse

Kijk ik had voor dat ik een iphone kreeg een samsung zonder internet. Toen kreeg ik een iphone maar had nog een abonnement zonder internet. Toen had ik gebeld met me provider en had ik voor zoveel geld internet erbij. Nu vandaag heb ik een blackberry gekregen en ze zeggen toch altijd dat je een speciaal blackberry abonnement nodig hebt? Dus kan ik nu gewoon met me simkaart in de blackberry op internet zonder andere kosten? Gewoon met die bundel die ik voor me iphone er bij had?

Bijdrager
    Hansi2124

Ik denk dat je provider dat je het beste kan vertellen…..

Bijdrager
    Nederlandse

Ik ga morgen wel even bellen met mijn provider. Ik laat het jullie weten.

Bijdrager
    oostie

Lees net dat je zonder blackberry internet (BIS) gewoon kan internetten maar wel met beperkingen.
    hierbij moet je denken aan niet kunnen registreren bij de Blackberry Appstore om apps te downloaden enzo.

Inactief
    Anoniem
    Nederlandse op 05 juni 2011

Ik ga morgen wel even bellen met mijn provider. Ik laat het jullie weten.

Moet dat niet me provider zijn?

Bijdrager
    MacAanZee

Je schrijft dat je een abonnement had zonder internet op je Samsung, toen een iPhone kreeg, nog steeds zonder internet (dan heb je er dus inderdaad niks aan!). En nu vraag je – als ik het goed begrijp of je op de Blackberry die je nu hebt met dezelfde simcard (maar nu met internet) en dan wil je weten of je dezelfde simcard op de Blackberry kan gebruiken? Dat moet kunnen, maar ik dacht dat je voor Blackberry wel extra dingen nodig had.

Je hebt trouwens wel een hele vriendelijke en gulle gever in de buurt: steeds mooie smartphones kado krijgen?! (Mocht je van je iPhone afwillen, stuur je me maar een persoonlijk bericht. Als het een iPhone 4 is tenminste)

Ik begrijp trouwens ook niet de enorme rage van Blackberry onder scholieren. Komt alleen door Ping en Twitter, maar dat kan net zo goed (en veel beter door groter scherm) op de iPhone op apps als PingChat, WhatsApp, Twitter en verder bijvoorbeeld Skype en Viber voor gratis internetbellen. Natuurlijk heeft dat enorme voordelen, want je hebt aan het goedkoopste abonnement genoeg, omdat je veel mensen gratis kunt bellen en sms-berichten sturen via die apps. Via Yahoo kan je iedereen die een Yahoo adres aanmaakt via de iPhone Yahoo Messenger ook gratis ‘gewoon’ smssen naar zijn telefoon. Het scheelt allemaal heel veel geld. Wie dat niet snapt…..!:grin:

Inactief
    Anoniem
    MacAanZee op 06 juni 2011

Ik begrijp trouwens ook niet de enorme rage van Blackberry onder scholieren. Komt alleen door Ping en Twitter

Bron?

Bijdrager
    Oulad
    Meh1965 op 06 juni 2011
    MacAanZee op 06 juni 2011

Ik begrijp trouwens ook niet de enorme rage van Blackberry onder scholieren. Komt alleen door Ping en Twitter

Bron?

Daar heeft hij geen bron voor nodig, dat is gewoon zo…

Kijk maar is goed op een school rond, hoeveel mensen er met een bb lopen en de meeste lopen te pingen en te twitteren, de rest gebruiken ze niet van de bb…

Bijdrager
    Eazyryder

MacAanZee – op 06 juni 2011Ik begrijp trouwens ook niet de enorme rage van Blackberry onder scholieren. Komt alleen door Ping en Twitter…

Bron?

Een abo op je BB is ook gewoon veel goedkoper, dan een abo met je iphone. Scholieren hebben weinig geld he! daar komt nog eens bij dat twitter en pingen gratis zijn en sms-en ook geld kost.

Inactief
    Anoniem
    Oulad op 07 juni 2011

Bron?

Daar heeft hij geen bron voor nodig, dat is gewoon zo…[/quote]

Wat is dat nu voor een wijsheid van een dronken koe?

Bijdrager
    Oulad
    Meh1965 op 07 juni 2011
    Oulad op 07 juni 2011

Bron?

Daar heeft hij geen bron voor nodig, dat is gewoon zo…

Wat is dat nu voor een wijsheid van een dronken koe?[/quote]

Nou, daar hoef je geen wijsheid voor te hebben daar moet je je ogen voor opendoen op een school…

Inactief
    Anoniem
    Oulad op 08 juni 2011

Nou, daar hoef je geen wijsheid voor te hebben daar moet je je ogen voor opendoen op een school…

Je begrijpt het niet.

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.