20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    Absrnd

Haat banner :/

Ik weet dat er een apart topic voor is, maar ik dacht dat het wel wat extra aandacht nodig heeft

Wanneer verdwijnt die foei lelijke gifgroene banner nou eens, ik stoor me mateloos er aan :/
    dat de zo rustige huistijl van OneMoreThing zo verstoord moet worden bah !

Bijdrager
    Dr. Maddox

Tja…

Mag ik meteen van de gelegenheid gebruik maken dat ik de boetes van de bieb bij ons veel te hoog vind? Voor dat geld had ik twee boeken kunnen kopen!:x

Bijdrager
    iroel

Meestal zou zo’n banner er toch een week of twee blijven staan?

Hij stoort mij niet als je op community wilt klikken maar ik vind hem inderdaad niet echt in de stijl van One More Thing.

Bijdrager
    Chorro
    Dr. op 26 april 2011

Tja…

Mag ik meteen van de gelegenheid gebruik maken dat ik de boetes van de bieb bij ons veel te hoog vind? Voor dat geld had ik twee boeken kunnen kopen!:x

Die hele moederneukende bieb is te duur. 40 euro voor een jaar kost het hier. Het aantal boeken wat ik in 3 jaar tijd koop kosten bij elkaar niet eens 40 euro.

Moderator
    Strifer

Er is al zat aandacht voor geweest. Accepteer dat er geld nodig is om OMT draaiende te houden zoals het is en tja.. op internet gebeurd dat of met advertenties of door betalende leden. Dat laatste doen we hier niet (of nauwelijks), dus moeten we genoegen nemen met wat advertenties.

Bijdrager
    Macosxachist
    Chorro op 26 april 2011

Die hele moederneukende bieb is te duur. 40 euro voor een jaar kost het hier. Het aantal boeken wat ik in 3 jaar tijd koop kosten bij elkaar niet eens 40 euro.

Heel gek misschien, maar na het lezen van deze twee zinnen verbaast dat me voor geen meter.

Bijdrager
    Sanjeev

OMT moet toch bekostigd worden! Dat gebeurd op deze manier.

Bijdrager
    prullenbak

“Ik vind de kleur blauw bij albert heijn niet zo mooi…”

Dan koop je toch lekker bij de jumbo?!

Bijdrager
    Chorro

Maar die is zo geel joh!

Bijdrager
    Koetjesreep

Kan iemand mij vertellen waar de uitdrukking, voor geen meter vandaan komt. Wat voor geen meter? Waarom geen twee meter, waarom geen centimeter of kilometer. Nee, voor geen meter…….

Bijdrager
    Dr. Maddox

Iets met geodeten/landmeters en de middeleeuwen?:nerd:

Klopte toen voor geen meter…

Waar komt ‘klopt’ eigenlijk vandaan?:eek:

Bijdrager
    KarelWillem

Vóór geen meter en van achter niet veel beter.

Bijdrager
    Chorro

En inmiddels is de ad hier verdwenen

Geblokkeerd
    Anoniem

en je hebt je zin hij is gone

Bijdrager
    Steve Brooklyn

nee??? toch niet naar aanleiding van dit berichtje???
    geinig….;)

Bijdrager
    KingAchille

Er is reeds een mopperdraadje over de header. Mochten er nog frustraties (buiten de ergernissen over de lokale bibliotheek :)) zijn over deze header, die inmiddels verdwenen is, kan je die daar kwijt.

Klik

Moderator
    Koen van Tongeren

Je timing kon niet beter Absrnd (of slechter, afhankelijk van hoe je er naar kijkt). De header take-over liep tot de nacht van maandag op dinsdag.:-D

Bijdrager
    Steve Brooklyn
    Gfive op 11 april 2011

Gewoon firefox gebruiken met adblock plug-in. Werkt perfect.

Gewone banners zijn ok, maar als je je eigen identiteit opgeeft voor wat centen, jammer.

Werkt echt perfect:)

Geblokkeerd
    Anoniem

@Koen haha ik las ook eerst Abseurd

Moderator
    Mac Daddy
    Absrnd op 26 april 2011

Ik weet dat er een apart topic voor is, maar ik dacht dat het wel wat extra aandacht nodig heeft

Die extra aandacht kon ook prima in dat topic door een simpel bumpje. En aangezien de banner weg is, doe ik deze ook maar op slot.

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.