4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    byrolf

haarscheuren 3g 16gb

hoi,

Vandaag bij t-mobile mn 3g 16gb afgegeven ivm haarscheurtjes die scheuren werden.
    Weet iemand welk model ik ( waarschijnlijk ) terug zal krijgen? Heeft iemand dit ook gedaan zo?
    Een 3 gs? Zijn die nog op voorraad bij t-mob. ? De nieuwste 3 gs is alleen maar in de 8gb variant, vandaar.
    Overigens was de service erg ok, ik hoefde mn telefoon alleen maar te laten zien en ‘ok’, 5 minuten later stond ik weer buiten met een ‘reparatiebon’. Ik had me helemaal voorbereid op een woordelijk gevecht met verschil van mening maar dat was helemaal niet nodig.

groeten rolf.

Bijdrager
    MacBeer2

Je krijgt hetzelfde model terug als je ingeleverd heeft. Denk maar niet dat je een nieuwer model krijgt omdat de 3G’s niet meer worden gemaakt. Daar heeft Solid Vision er nog genoeg van liggen hoor;)

Bijdrager
    patrickheiloo

Je krijgt gewoon een 3G terug. Zit nu in mijn 3e reparatie fase (pechvogel) en heb altijd een nieuwe 3G terug gekregen. Hoopte eerst ook op een 3GS, maar er zijn er nog genoeg.

Bijdrager
    Soulshaker

Ook logisch dat je een 3g terug krijgt , het is datgene wat je ervoor betaald hebt

Maar een nieuwe 3G is toch ook al leuk ?:eek:
    Geen krasje, nieuwe batterij

En brengt wat meer op denk ik , moest je hem later verkopen;)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.