3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    MacAanZee

H e e r l i j k….. zo’n supergoedkoop iBookje!!!

Ik heb mezelf afgelopen week verwend met de aanbieding, die in de winkel ligt voor de laatste iBooks 12″ met powerprocessor. Voor 829 euro splinternieuw. .zo’n 670 euro zonder BTW. Dat is wel heel goedkoop. En alles erop en eraan!! Airportkaart erin. Bluetooth. 40Gb. 1,33Ghz. Snel genoeg. En compact. Komt niet meer terug die 12″. Lekker voor in mijn rugzak.
    Heerlijk ding voor erbij, die iBook. Allemaal de hartelijke groetjes vanaf het vliegveld in Manila (Filippijnen!)

Bijdrager
    GIJay

Pestkop…:P

Maar geniet er van, ik doe het al een jaartje met een 12″ pobo en ik wil ook niets anders meer.

Bijdrager
    Mr.Mark
    ”MacAanZee”

Ik heb mezelf afgelopen week verwend met de aanbieding, die in de winkel ligt voor de laatste iBooks 12″ met powerprocessor. Voor 829 euro splinternieuw. .zo’n 670 euro zonder BTW. Dat is wel heel goedkoop. En alles erop en eraan!! Airportkaart erin. Bluetooth. 40Gb. 1,33Ghz. Snel genoeg. En compact. Komt niet meer terug die 12″. Lekker voor in mijn rugzak.
    Heerlijk ding voor erbij, die iBook. Allemaal de hartelijke groetjes vanaf het vliegveld in Manila (Filippijnen!)

en die heb je daar op de fillipijnen gekocht? toch wel zonder al te veel water aan de binnenkant mag k hopen?;)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.